Jeg ejer den ikke selv, men det jeg har set fra den har været virkeligt godt. Bowie's stemme er bedre nu end den nogensinde har været. Hans gamle sange lyder så godt når han synger dem nu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#76 - Jeg venter selv på min (ved dog ikke om den er kommet i dag), der er bestilt ved dvdimport i canada, den blev også afsendt d. 8/12. Der er sikkert lidt længere leveringstid her i julemåneden, når det kommer fra udlandet.
Men du kan da prøve at skrive en lille mail til dem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Endelig min længe ventede elastik fra dvdsoon, den har været noget længe undervejs.
Hvorfor mon de bliver ved med at smide en dvdudgivelse med? Denne gang var det: Grave of the fireflies: Collecters Edition. Denne version var dog ødelagt i casen og disk 1 havde revet sig løs og var blevet ridset.
#78 Det har jeg også gjort, og de svarede da også dagen efter med et: Det er vi da kede af at høre, men du kan jo prøve at ringe til dit lokale postkontor, og høre om de evt. har glemt at smide en seddel i din postkasse, ellers må du jo vende tilbage. Det gjorde jeg så, men de kunde ikke gøre noget medmindre de havde et pakkenummer, og det skrev jeg så tilbage til Axel! ...har så ikke hørt eller set noget siden! :(
#71 filmz-Bruce 21 år siden
#72 chronaden 21 år siden
#73 dyg 21 år siden
#74 filmz-The-Real-1 21 år siden
The Shawshank Redemption - 10th anniversary edition (3 disk)
NICE!!!
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
#75 Skobbolop 21 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#76 filmz-dr. hoax 21 år siden
#77 DarkLight 21 år siden
#78 dyg 21 år siden
Men du kan da prøve at skrive en lille mail til dem.
#79 Scherlund 21 år siden
Hvorfor mon de bliver ved med at smide en dvdudgivelse med? Denne gang var det:
Grave of the fireflies: Collecters Edition. Denne version var dog ødelagt i casen og disk 1 havde revet sig løs og var blevet ridset.
#80 filmz-dr. hoax 21 år siden