Selve "fælderne var også sjovest i 1 og 2'eren, 1'eren er dog stadig min favorit
"Hmm der lidt mørkt her jeg tænder lige lyset...ahh der hænger en uskyldig snor fra loftet af den rykker jeg lige i".......Bang strygejern i fjæset, hehe.
Eller bare hele den scene med, tv'et hvor den ene af tyvne ringer på og knægten afspiller video'en hehe.
Eller barber sprit scenen, jeg morede mig satme meget over den film da jeg så den første gang, og den kan stadig få mig til at smågrine konstant.
Mulige spoiler kan forekomme...åh shit...sku det ha stået før teksten ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har haft Army of Darkness Boomstick Edition længe, men har igennem længere tid hørt, at denne udgave skulle være bedre.. Så jeg måtte lige have den.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#63 Fair nok! :P Jeg synes bare, der er så mange udgaver af de film efterhånden, så jeg har besluttet, at jeg klarer mig med den cirkel, jeg har, hehe...
Btw, fik lige nogle Grønne Slagtere gratis med til Se & Hør...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#61 elwood 21 år siden
Selve "fælderne var også sjovest i 1 og 2'eren, 1'eren er dog stadig min favorit
"Hmm der lidt mørkt her jeg tænder lige lyset...ahh der hænger en uskyldig snor fra loftet af den rykker jeg lige i".......Bang strygejern i fjæset, hehe.
Eller bare hele den scene med, tv'et hvor den ene af tyvne ringer på og knægten afspiller video'en hehe.
Eller barber sprit scenen, jeg morede mig satme meget over den film da jeg så den første gang, og den kan stadig få mig til at smågrine konstant.
Mulige spoiler kan forekomme...åh shit...sku det ha stået før teksten ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#62 Captain Vallo 21 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#63 dyg 21 år siden
Jeg har haft Army of Darkness Boomstick Edition længe, men har igennem længere tid hørt, at denne udgave skulle være bedre.. Så jeg måtte lige have den.
#64 filmz-Dennis 21 år siden
R det kun mig el er de begyndt at slække lidt på leveringstiderne og servicen?
#65 dyg 21 år siden
Du kan altid skrive til dem, de er meget flinke til at hjælpe.
#66 filmz-ataris 21 år siden
#67 filmz-Bruce 21 år siden
Grand Illusion, Criterion
Top Gun
Collateral
fra CD-WOW.
#68 evermind 21 år siden
Fair nok! :P Jeg synes bare, der er så mange udgaver af de film efterhånden, så jeg har besluttet, at jeg klarer mig med den cirkel, jeg har, hehe...
Btw, fik lige nogle Grønne Slagtere gratis med til Se & Hør...
#69 DarkLight 21 år siden
#70 chronaden 21 år siden
David Bowie: A Reality Tour