#120, det er "Superman IV: The Quest For Peace", hvor Superman slås mod Nuclear Man (og det er stort set hele plottet). Magen til makværk skal man lede længe efter.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Er jeg den eneste der ikke er specielt vild med første Superman film?
**** SPOILER **** Der hvor han flyver så hurtigt rundt om jorden, så tiden bliver skruet tilbage er jo for plat... Så kan han jo bare altid gøre når der sker noget, og så ville der aldrig være nogle problemer... **** End Spoiler **** Skal lige have genset Superman II, da den vist nok var meget god...
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
*weee* så bestilte jeg lige marilyn monroe diamonds collection til under halv pris hos dvdoo.com 499 kr og selvom der står det ikke er med danske undertekster så er der danske undertekster så det var et rigtig kup :O)
#121 filt 21 år siden
Magen til makværk skal man lede længe efter.
#122 Bohemian 21 år siden
For jeg har aldrig fået set en supermand film.
#123 filt 21 år siden
Resten er blandt de værste film ever!
#124 Bohemian 21 år siden
#125 Zelle 21 år siden
**** SPOILER ****
Der hvor han flyver så hurtigt rundt om jorden, så tiden bliver skruet tilbage er jo for plat... Så kan han jo bare altid gøre når der sker noget, og så ville der aldrig være nogle problemer...
**** End Spoiler ****
Skal lige have genset Superman II, da den vist nok var meget god...
#126 filmz-Bruce 21 år siden
#127 filt 21 år siden
****SPOILER****
Ja, det er da plat, men det er ham også forbudt at ændre i tiden, så han kan ikke bare gøre det som han har lyst til.
#128 filmz-Kadann 21 år siden
Nej, jeg er heller ikke. Jeg fandt dog først ud af det, efter jeg havde købt den på DVD, desværre.
#129 21 år siden