Hehe, ja "Batman: The Movie" er skam fantastisk underholdning. Er den lykkelige ejer af "Holy Special Edition" med et fedt kommentarspor af Adam West og Burt Ward! :D -
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#22: Adam West er en ret morsom mand - noget hans medvirken som sig selv i "Family Guy" nok så herligt understreger. Og at dømme efter kommentarerne til filmen, er der ingen tvivl om, at både han og Burt Ward hyggede sig fortræffeligt i de gode gamle "Batman"-dage. Og så har filmen/serien sådan en dejligt skæv humor. Jeg ville bare ønske, afsnittene blev udgivet på dvd... *suk*
Nå, men det er blevet sent... jeg vil hoppe i batgrotten. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg ved ikke helt hvad Asta har fået galt i halsen, men jeg synes Batman Returns er en glimrende film og den står naturligvis på min hylde. Jeg er ikke så vild med Penguin, men Catwoman holder 100% i den film og den er bestemt på højde med 1'eren.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Hold op, Penguin er da mindst lige så fræk som Catwoman, hehe. Jeg synes nu, begge figurer fungerer ganske udmærket. Og det er skam også hyggeligt at se gode gamle Christoffer Walken som... Max Schreck - energivampyren. :P
Men efter de to første, synes jeg ærligt talt Batman-filmene er gået hen og blevet rigtig sløje.
Nolan, bring back the bat!! -
#24 Nu kan jeg jo se på dig at du lyver igen....;-) Jeg erindre tydeligt en samtale jeg havde med dig.....Nå, men nevermind. Så længe du bare har den stående ;-) -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Pulp Fiction CE R2UK 2-disc til godt 80 kr fra wow (nej den er ikke i samlingen... pinligt :-O)
Superman 1, 2 og 3 til 39 kr stykket, ice age til 49 og Anders Matthesen - Tal for dig selv. Alle fra dvdoo. Damn jeg glæder mig til et gensyn med good old superman :D
#21 evermind 21 år siden
-
#22 dyg 21 år siden
#21 - Det er den samme jeg har. Har dog ikke fået set den med kommentar sporet endnu. Det må jeg lige få gjort.
#23 evermind 21 år siden
Nå, men det er blevet sent... jeg vil hoppe i batgrotten. ;)
#24 El vez 21 år siden
#25 evermind 21 år siden
Men efter de to første, synes jeg ærligt talt Batman-filmene er gået hen og blevet rigtig sløje.
Nolan, bring back the bat!!
-
#26 filmz-Asta 21 år siden
-
#27 filmz-Kadann 21 år siden
#28 filmz-Kadann 21 år siden
#29 Zelle 21 år siden
Amos & Andrew - 25 kr.
Under Suspicion - 25 kr.
The Ciderhouse Rules - 25 kr.
The Mangler - 40 kr.
The Lawnmowerman - 40 kr.
Ran - 40 kr.
#30 filmz-thomas _h 21 år siden
Pulp Fiction CE R2UK 2-disc til godt 80 kr fra wow (nej den er ikke i samlingen... pinligt :-O)
Superman 1, 2 og 3 til 39 kr stykket, ice age til 49 og Anders Matthesen - Tal for dig selv. Alle fra dvdoo. Damn jeg glæder mig til et gensyn med good old superman :D