Gravatar

#51 Yoda 21 år siden

Fra Bilka

"Asterix" 6-disc box til kun 399,-
"Charlie's Angels" box til 149,-

Samt fire stk. Hercule Poirot film til 100,-

"Mord i solen"
"Mord i Orientekspressen"
"Mord i spejlet"
"Døden på Nilen"
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#52 evermind 21 år siden

#47: I can't help it - kommer til at tænke på komedieserien Soap, hver gang, jeg hører titlen... "this is a tale of two sisters..." Hehe. Bortset fra dét faktum, gad jeg skam enormt godt se filmen. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#53 filmz-yoshimura 21 år siden

God's Army til 60,- i Fona 2000.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#54 chronaden 21 år siden

#51 hva er det for en asterix box?

er det de gamle tegnefilm med ove sprogø og dirch passer @ stemmer :D?
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#55 Yoda 21 år siden

Ja, det er de seks film, der også kan købes i keepcases - altså dem, hvor bl.a. Ove Sprogøe ligger stemme til.

Boxen har jeg ikke set andre steder end i Bilka, men 399,- er dælme også billigt ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#56 The Insider 21 år siden

Ja, og så har man selvfølgelig næsten lige købt alle 6 hver for sig for i alt 750 kroner :-(
War. War never changes.
Gravatar

#57 chronaden 21 år siden

hvor feeedt, den skal jeg satme ha' pronto!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#58 Yoda 21 år siden

Hehe.......der var vidst nok også noget med nogle single disc udgaver af "Star Trek O.S.", hvis jeg ikke husker helt galt. Er du kommet af med dem? ;-)
Gravatar

#59 The Insider 21 år siden

#58, har kun de første 6 volumes, så det gør ikke så meget :-) Kender dog enkelte der har samtlige 40. Glad for jeg ikke købte dem alle, selv om jeg var tæt på at gøre det ved op til flere lejligheder :-) De fylder jo en del...

Nu håber jeg bare jeg når at få fingre på 1. sæson af TOS inden højskoleopholdet begynder.
War. War never changes.
Gravatar

#60 Yoda 21 år siden

Ja, jeg glæder mig også rigtig meget, til posten kommer med boxen. Det skal blive et glædeligt og kærkomment gensyn med "The original crew" - fantastisk univers, fantastisk serie! :-)

Skriv ny kommentar: