#47: I can't help it - kommer til at tænke på komedieserien Soap, hver gang, jeg hører titlen... "this is a tale of two sisters..." Hehe. Bortset fra dét faktum, gad jeg skam enormt godt se filmen. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Hehe.......der var vidst nok også noget med nogle single disc udgaver af "Star Trek O.S.", hvis jeg ikke husker helt galt. Er du kommet af med dem? ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#58, har kun de første 6 volumes, så det gør ikke så meget :-) Kender dog enkelte der har samtlige 40. Glad for jeg ikke købte dem alle, selv om jeg var tæt på at gøre det ved op til flere lejligheder :-) De fylder jo en del...
Nu håber jeg bare jeg når at få fingre på 1. sæson af TOS inden højskoleopholdet begynder.
Ja, jeg glæder mig også rigtig meget, til posten kommer med boxen. Det skal blive et glædeligt og kærkomment gensyn med "The original crew" - fantastisk univers, fantastisk serie! :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#51 Yoda 21 år siden
"Asterix" 6-disc box til kun 399,-
"Charlie's Angels" box til 149,-
Samt fire stk. Hercule Poirot film til 100,-
"Mord i solen"
"Mord i Orientekspressen"
"Mord i spejlet"
"Døden på Nilen"
#52 evermind 21 år siden
#53 filmz-yoshimura 21 år siden
#54 chronaden 21 år siden
er det de gamle tegnefilm med ove sprogø og dirch passer @ stemmer :D?
#55 Yoda 21 år siden
Ja, det er de seks film, der også kan købes i keepcases - altså dem, hvor bl.a. Ove Sprogøe ligger stemme til.
Boxen har jeg ikke set andre steder end i Bilka, men 399,- er dælme også billigt ;-)
#56 The Insider 21 år siden
#57 chronaden 21 år siden
#58 Yoda 21 år siden
Hehe.......der var vidst nok også noget med nogle single disc udgaver af "Star Trek O.S.", hvis jeg ikke husker helt galt. Er du kommet af med dem? ;-)
#59 The Insider 21 år siden
Nu håber jeg bare jeg når at få fingre på 1. sæson af TOS inden højskoleopholdet begynder.
#60 Yoda 21 år siden
Ja, jeg glæder mig også rigtig meget, til posten kommer med boxen. Det skal blive et glædeligt og kærkomment gensyn med "The original crew" - fantastisk univers, fantastisk serie! :-)