Så er der lagt de første ordre fra den nye måned og et par stykker er også blevet hentet i den lokale:
Dawn Of The Dead (Ultimate Edt.) - 270 Club Racoon Will & Grace 2. Season - 250 Club Racoon X-Files 2. Season - 300 Club Racoon Blade (Japanese DTS Edt.) - 270 Club Racoon Jurassic Park (DTS Edt.) - 130 Club Racoon Jurassic Park, Lost World (DTS Edt.) - 130 Club Racoon Eddie Murphy: Raw - 90 Club Racoon South Park, Større Længere Ucensureret - 160 Laserdisken Anden: Tal For Dig Selv - 250 hos Anden Friends Series 10 Eps. 9-16 - 200 Axel Music
#40, Empire Magazine har en anmeldelse af første sæson af TOS i deres nyeste blad. Sæsonen får naturligvis topkarakter (fem stjerner) og ekstramaterialet får 3 stjerner. Det bliver simpelthen for godt. Nå, men nu må jeg også snart tilbage til min nyerhvervede 2-disc udgave af "Star Trek: Generations" :-)
Så har jeg lige modtaget: A Tale of Two Sisters R3 fra Cd-wow.
Glæder mig til at se den i aften. Trænger til et godt gys, og det kan jeg forstå på mange af jer, at jeg nok skal få!!! Jeg har købt den ene og alene på baggrund af den positive aftale. den har fået her på sitet. __________
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#41 cyberzed 21 år siden
#42 rimmer 21 år siden
Dawn Of The Dead (Ultimate Edt.) - 270 Club Racoon
Will & Grace 2. Season - 250 Club Racoon
X-Files 2. Season - 300 Club Racoon
Blade (Japanese DTS Edt.) - 270 Club Racoon
Jurassic Park (DTS Edt.) - 130 Club Racoon
Jurassic Park, Lost World (DTS Edt.) - 130 Club Racoon
Eddie Murphy: Raw - 90 Club Racoon
South Park, Større Længere Ucensureret - 160 Laserdisken
Anden: Tal For Dig Selv - 250 hos Anden
Friends Series 10 Eps. 9-16 - 200 Axel Music
...Hvad bli'r Dog det næste
#43 Spanner 21 år siden
Undskyld, men jeg er bare i godt humør over det :)
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#44 filmz-Kadann 21 år siden
Batman R2
Batman Forever R2
The Last Samurai R2
Close Encounters of the Third Kind SE R2
eXistenZ R2
Og så lidt musik.. :)
#45 The Insider 21 år siden
#46 filmz-derb 21 år siden
http://derb.dk
#47 wiseguy 21 år siden
Glæder mig til at se den i aften. Trænger til et godt gys, og det kan jeg forstå på mange af jer, at jeg nok skal få!!! Jeg har købt den ene og alene på baggrund af den positive aftale. den har fået her på sitet.
#48 ks 21 år siden
#49 Zelle 21 år siden
#50 chronaden 21 år siden