Gravatar

#91 filmz-Bruce 20 år siden

#86 Jeg bestiller alle mine pakker af 2-3 stks. og de er aldrig blevet "nuppet" (7-9-13) ved bestilling fra DVDPacific. Een pakke (5 stks.) blev taget for 7-8 måneder siden.

Mht. pris på pakken har jeg aldrig checket faktisk.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#92 filmz-sparrowed 20 år siden

Som sagt ingen film: dog fik jeg 30 sec to mars album. Udemærket musik.
19,95kr i fona.

Kan huske at der blev uddelt promo-cd'er, efter koncerten i Valby 2002.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#93 chandler75 20 år siden

Hvilken shipping metode bruger I når I bestiller fra Pacific? Er surface nogenlunde stabil?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#94 filmz-Bruce 20 år siden

Billigste. Virker fint. Hvis tid er ligegyldigt og billigt er prioritet eet, så er DVDImport meget kunkurrencedygtig. Ihvertfald inden for serier, boxsæts, klassikere og nye film. Ikke Criterion hvor de er meget dyre.

DVDPacific er lidt hurtigere med afsendelserne, har generelt billige film over hele linien, dog ikke mht. boxsæts og serier ifht. DVDImport.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#95 filmz-NeoDk 20 år siden

var lige på fisketorvet

der i axelmusic der havde de lige
Band of brothers i METAL BOXEN :D:D:D til 600 kr :D:D
er bare super glad så skal bare op i blockbuster og aflevere den anden tilbage jeg vidste jeg ikke skulle åbne den endnu :D:D:D er bare GLAD
Gravatar

#96 JannikAnd 20 år siden

#87 - Som fætter filt siger :)

#90 - Takker, det skulle jeg også selv mene :) Og desuden benytter jeg samme levering som bruce.

#83 - Så fik jeg set "Au hasard Balthazar", der absolut ikke skuffede! Det er en underfundig lille fortælling om et æsel og dets hårde liv fra ejer til ejer - dog altid knyttet til sin første ejer, den usikre pige Marie. Fortællingen fungerer rigtig flot, fordi den fortælles med en varme og rolighed, der er med til at give følelserne plads. Og så er den meget original - hvor mange film kan nævnes, hvor et (ikke-talende) dyr har hovedrollen!? Nævnes skal også Wiener og Schuberts utroligt smukke jazz- og pianospil.
Men det er naturligvis ikke kun æslet Balthazars historie vi følger - det ville trods alt blive for monmotomt. Vi følger også Maries svære ungdomsliv, hendes to bejlere samt en halvgal drukkenbolt (alle personer som stifter bekendskab med Balthazar). Og det er ligeledes én af filmens styrker, for alle historierne er utrolig dybe og velskrevet. Og så er hans instruktion utrolig; Balthazar bliver så smukt karakteriseret, at man har en sådan medfølelse med ham, at man skulle tro, han var et menneske.

Det er ikke Bressons bedste, men det er en meget flot, sympatisk og utroligt rørende lille film.
Gravatar

#97 filmz-yoshimura 20 år siden

Samurai 7 Vol. 1 Ltd. Edition fra Axel. Fin lille sag.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#98 ks 20 år siden

Oldboy, R0. (Tartan) fra CD-WOW. En udgave pakket ind i en simpel, men rigtig flot sleeve, desværre har min pakke været igennem en mindre fodboldkamp inde hos Post Danmark, men sådan er det jo.
Gravatar

#99 filmz-sparrowed 20 år siden

Så købte jeg lige stort ind.

Bærbar dvd-afspiller med 7" widescreen skærm. Kodefri. Mærke= Tangent: pris 1299kr i Fona.
Udemærket afspiller til de lange ture.

Og så en stak dvd'er

Mad Max 2

Panic Room

The Arrival

Enemy Of The State: Special Edition

The Hillside Strangler

We Were Soldiers

Michel Vaillant: aka 24 hours

The Skulls

The Core

Samlet pris 160kr

En musik-dvd hos stereo studio:

Foo Fighters: Everywhere But Home 90kr

+ Gratis adgang til koncerten i aften med Alan Haynes fordi jeg kender en der arbejder på spillestedet.

Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#100 pulse83 20 år siden

Modtog idag My Cousin Vinny fra CD-WOW til £6.
Excuse me, Flo!

Skriv ny kommentar: