Gravatar

#11 filmz-principia 20 år siden

#4: Jeg har også modtaget Taken AE, men for mig tog det lidt over en måned:

Se her!
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List)
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
Gravatar

#12 MadMartigan 20 år siden

#11: Hvilken fantastisk tålmodighed!!!!
I'm your huckleberry...
Gravatar

#13 dyg 20 år siden

#11 - I forhold til DVDSoon er det jo intet :)

#4 - Jeg ville også gerne se Idol, men jeg nægter at give 350kr for det. Så vil jeg hellere spytte 50-100kr mere i kassen, og så få set Elvis Costello i musikhuset (Jeg ved lagoni er enig med mig her). Så mange penge er Billy Idol ikke værd, og har han heller aldrig været.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14 *Iceman 20 år siden

Lige et note omkring Billy Idol. Hvis det ikke var fordi jeg købte hans VH1 koncert - Storytellers, så ville jeg heller ikke give så meget for hans koncert.

Den koncert er simpelthen så fed, og mange af hans numre fungere meget bedre i "moderne" udgave. Hans nye album Devils Playground har også en mere moderne lyd, så jeg håber virkelig på at de bliver spillet i samme stil som Storytellers.

Jeg mener også at Steve Stevens er vendt tilbage og regner da med at han er med på touren. Hvis dette ikke er tilfældet kan jeg godt gå hen og blive meget skuffet til koncerten.

Men hvis I ikke har set VH1 Storytellers udgaven af Billy Idol, så er den helt klart de 120 kr værd og vil åbne jeres øjne på ny :D
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Gravatar

#15 dyg 20 år siden

Hvis de åbner mine øjne så meget, at jeg ikke hellere vil give 50kr mere, og så få Elvis Costello at se, så giver jeg øl :)

På den anden side.. 350kr for billet +120kr for dvd, det er mere end Elvis-koncerten. Jeg ved godt hvem der vinder uanset hvad :D
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16 ks 20 år siden

Foretog lige et impulskøb i Fona. Blow, 50kr.
Gravatar

#17 putandtake 20 år siden

#9 Er Das Boot Director's Cut, 25 kr fra Electronic World et "autoriseret" tilbud eller bare fra en rodekasse??
Gravatar

#18 lagoni 20 år siden

Det var vist et 'autoriseret' tilbud, det lå på en bord for sig selv sammen med Blodrøde Floder til samme pris. Ved dog ikke helt om det gælder for alle butikker, mindes ikke at have set tilbuddet i deres reklame.

#13 - ja, hvis jeg boede i Århus, havde jeg da nok ofret de penge. Tror også klart at han er mere værd end Idol, men hver sin smag :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#19 putandtake 20 år siden

#18 Takker - det kan da være jeg skulle gøre et stop der i morgen.
Gravatar

#20 filmz-Bruce 20 år siden

DVDImport:
24 timer sæson 3
Gaslight
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: