'Á Nous la liberté!' 'Floating Weeds' 'Boudu Saved from Drowning' 'Les Espions' 'An Actor's Revenge' 'Buck Rogers in the 21th Century' 'Flash Gordon Conquers The Universe (chap. 1-4)'
Puh...jeg er glad for, at jeg ellers er ret sparsommelig - der røg en masse penge af i svinget før lønningsdag! Men nogle gange er der tilbud man ikke kan sige nej til! :)
700,-. Jeg har hørt masse godt om den, men har aldrig set serien og umiddelbart er det ikke særligt meget for en serie i sådan en størrelsesorden. :) Har du set den?
Ja, jeg har set den. En noget anderledes serie med masser af guf fra Henson-studierne, som du sikkert ved hvad betyder. :)
Den lider desværre lidt under at der mere eller mindre konstant er min. én irriterende karakter i serien, men det opvejes af nogle ret interessante historier, god karakterudvikling, kick-ass designs og ret spændende sci-fi idéer.
#21 cyberzed 18 år siden
#22 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#24 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#25 dolphinfriendly 18 år siden
To højtaler standere
Privat handeler via DHBF:
'Farscape Complete Collection' (40 disc)
'Mondo Cane Collection' (9 disc)
'Hanzo The Razor Collection' (3 disc)
og:
'Á Nous la liberté!'
'Floating Weeds'
'Boudu Saved from Drowning'
'Les Espions'
'An Actor's Revenge'
'Buck Rogers in the 21th Century'
'Flash Gordon Conquers The Universe (chap. 1-4)'
Puh...jeg er glad for, at jeg ellers er ret sparsommelig - der røg en masse penge af i svinget før lønningsdag! Men nogle gange er der tilbud man ikke kan sige nej til! :)
#26 filmz-Kadann 18 år siden
Hvad måtte du bøde for den der Farscape collection? :)
#27 dolphinfriendly 18 år siden
700,-. Jeg har hørt masse godt om den, men har aldrig set serien og umiddelbart er det ikke særligt meget for en serie i sådan en størrelsesorden. :) Har du set den?
#28 filmz-Kadann 18 år siden
God pris.
Ja, jeg har set den. En noget anderledes serie med masser af guf fra Henson-studierne, som du sikkert ved hvad betyder. :)
Den lider desværre lidt under at der mere eller mindre konstant er min. én irriterende karakter i serien, men det opvejes af nogle ret interessante historier, god karakterudvikling, kick-ass designs og ret spændende sci-fi idéer.
#29 chronaden 18 år siden
#30 dolphinfriendly 18 år siden
#29 Det vil tiden vise. ;)