#31 Er det ikke den udgave af TMWWT, som er i farver, eller ligger begge versioner på skiven?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Selvfølgelig er det Toshiba, da de nærmest har monopol på HD-DVD hardware indtil videre. Men du skal jo selvfølgelig også være sikker på kabler etc. om det skal være component, hdmi og hvorvidt audio skal være via optisk/coax/toslink/analog.
#31 McPeter 18 år siden
Serenity 50,-
Hotel Rwanda 30,-
The Man Who Wasn't There 20,-
(Sympathy for) Lady Vengeance 2-disc DTS 50,-
#32 lagoni 18 år siden
Lady and the Tramp R2(det endelige bevis på jeg har for mange film, havde glemt jeg havde den i forvejen...)
The Departed R3
#33 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 31 Tror jeg skal lægge vejen forbi Fona i weekenden :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#34 Juhler 18 år siden
I Rosens Navn (50)
S.W.A.T. (50)
#35 filmz-yoshimura 18 år siden
#36 Skeloboy 18 år siden
Kolya
Legend of Suriyothai
Padre Padrone
Frygtens Pris
De Fortabte Børns By
Indokina...
Og kom lige til at bestille Twin Peaks sæson 2 - part 2 og tre Hitchcock film i går(Rear Window, Vertigo, The Birds)...
#37 JannikAnd 18 år siden
The Fountain: HD/DVD Combo
Children of Men: HD/DVD Combo
#38 filmz-Bruce 18 år siden
#39 JannikAnd 18 år siden
Nu hvor du er så moderne, kan du måske anbefalde en kodefri afspiller til rimelige penge, hmmm?
#40 filmz-Bruce 18 år siden
Som regel får du de bedste priser ved at kigge her:
Idealo
Kig efter Toshiba HD-E1 og HD-XE1
Selvfølgelig er det Toshiba, da de nærmest har monopol på HD-DVD hardware indtil videre. Men du skal jo selvfølgelig også være sikker på kabler etc. om det skal være component, hdmi og hvorvidt audio skal være via optisk/coax/toslink/analog.
Anmeldelse af Toshiba XA2 ( = XE1 )
Billigst i Danmark E1