At Last The 1948 Show Witness Bananas The Third Man
#71 Tillykke med svinet, du kan roligt drikke en spand kaffe eller andet opkvikkende, da jeg fik min for 14 dage siden kom jeg først under dynen ved 05.00 tiden :) GOD fornøjelse.
Jo tak, det tager godt nok lidt tid at skulle igennem registrering, opdatering o.s.v., men det ser ud til at alt spiller nu med HDMI, lyd og andet godt. :)
Den ligger på ca. samme prisniveau som ved launch, men man kan finde visse bundles, som jeg dog ikke benyttede mig af. Jeg nappede bare maskinen, en ekstra controller og BD-fjernbetjeningen. :)
#71 filmz-Kadann 18 år siden
#72 pulse83 18 år siden
#73 Skeloboy 18 år siden
En lang forlovelse
Naked Lunch
En sang for martin
Fortabt i Afrika
Django
Napoleon Dynamite
#74 aknot 18 år siden
At Last The 1948 Show
Witness
Bananas
The Third Man
#71 Tillykke med svinet, du kan roligt drikke en spand kaffe eller andet opkvikkende, da jeg fik min for 14 dage siden kom jeg først under dynen ved 05.00 tiden :) GOD fornøjelse.
#75 filmz-Kadann 18 år siden
Jo tak, det tager godt nok lidt tid at skulle igennem registrering, opdatering o.s.v., men det ser ud til at alt spiller nu med HDMI, lyd og andet godt. :)
#76 filmz-lbw 18 år siden
Hvilken pris er PS3'eren nede i efterhånden?
#77 filmz-Kadann 18 år siden
Den ligger på ca. samme prisniveau som ved launch, men man kan finde visse bundles, som jeg dog ikke benyttede mig af. Jeg nappede bare maskinen, en ekstra controller og BD-fjernbetjeningen. :)
#78 aknot 18 år siden
Der står nemlig ikke noget på deres website.
#79 filmz-Kadann 18 år siden
Hellboy DC Blu-ray
Fra AV-connection:
HDMI-kabel
#80 elwood 18 år siden
Går ud fra det er det du skal bruge det til 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"