Nej, den leveres med standard composit-kabel og scart-adapter, ligesom PS1 og PS2. Jeg havde godt nok et HDMI-kabel i forvejen, men det bliver brugt til dvd-afspilleren og så har jeg også et componentkabel, men jeg havde læst mig frem til at op-/nedskalering kun kan foregå gennem HDMI.
#81 ahh ok, btw jeg læser rundt omkring at man til xbox360 anbefales at bruge VGA tilslutning da 1080p vidst kun virker med det, eller er det blevet fikset sidenhen, så det virker med Component ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#81 filmz-Kadann 18 år siden
Nej, den leveres med standard composit-kabel og scart-adapter, ligesom PS1 og PS2. Jeg havde godt nok et HDMI-kabel i forvejen, men det bliver brugt til dvd-afspilleren og så har jeg også et componentkabel, men jeg havde læst mig frem til at op-/nedskalering kun kan foregå gennem HDMI.
#82 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#83 filmz-Kadann 18 år siden
Det ved jeg desværre ikke, men så vidt jeg ved, understøttes HDCP ikke via VGA, så det virker som en ret fjollet løsning, hvis det er sandt.
#84 elwood 18 år siden
Oh og for ikke og gå hel offtopic, idag modtog jeg ingenting
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#85 filmz-Kadann 18 år siden
Det er en kopisikring der bruges på HD-materiale, så man ikke kan sende billed og lyd usikret fra én enhed til en anden.
#86 pulse83 18 år siden
#87 Skeloboy 18 år siden
#88 dolphinfriendly 18 år siden
"Ikiru" (Criterion)
Pakken har været et smut over Sverige, hvilket jeg ikke helt forstår. :)
#89 Benway 18 år siden
#90 mini_jette 18 år siden