Seinfeld sæson 7, United 93, Munich og World Trade Center fra play South Park sæson 1 og 2 fra dvdpacific Tre farver trilogi og Jarhead fra TP My Name Is Earl sæson 1 fra Axel
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Kender du iøvrigt Seijun Suzukis yazukafilm fra 60'erne? Muligvis noget du vil finde interessant, nu du synes godt om Imamura. Særligt "Tokyo Drifter" og "Branded to Kill" er satme seje, begge film har været lidt en eyeopener for mig. :)
#177 Glæd dig til den...tror det er en af de mere interessant doku/naturfilm jeg har set længe, og så lige så meget om hvordan den menneskelige psykologi kan skabe sig.
#178 Det lyder godt. Jeg har længe gerne ville se den, og glæder mig virkelig meget.
Hvis du kunne lide den så vil jeg til gengæld anbefale dig Herzogs "Little Dieter Needs to Fly", som er en dokumentar om en amerikansk/tysk pilot, der blev skudt ned under Vietnamkrigen, hvor han undergik prøvelser, der er helt ufattelige. Det er en rystende, usentimental og virkelig rørende fortælling. Historien bliver snart bliver bragt på det store lærred i den kommende film "Rescue Dawn" med Christian Bale i hovedrollen.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#171 dollaro 18 år siden
The Proposition
The Count Of Monte Cristo
The Last Of The Mohicans
Saints And Soldiers
Og CDon:
The Machinist
Lost - The Complete First Series
Donnie Darko
#172 Vestas 18 år siden
Seinfeld sæson 7, United 93, Munich og World Trade Center fra play
South Park sæson 1 og 2 fra dvdpacific
Tre farver trilogi og Jarhead fra TP
My Name Is Earl sæson 1 fra Axel
#173 Bates 18 år siden
Tak til yoshimura for heads-up :)
#174 dolphinfriendly 18 år siden
Kender du iøvrigt Seijun Suzukis yazukafilm fra 60'erne? Muligvis noget du vil finde interessant, nu du synes godt om Imamura. Særligt "Tokyo Drifter" og "Branded to Kill" er satme seje, begge film har været lidt en eyeopener for mig. :)
#175 dyg 18 år siden
#176 dolphinfriendly 18 år siden
"The Ring Trilogy 4-disc Collector's Ed., Tartan Asia Extreme"
"Azumi 2-disc Deluxe Ed."
"The Host 3-disc Korean Limited Ed. + soundtrack"
#177 Benway 18 år siden
#178 cyberzed 18 år siden
#179 Benway 18 år siden
Hvis du kunne lide den så vil jeg til gengæld anbefale dig Herzogs "Little Dieter Needs to Fly", som er en dokumentar om en amerikansk/tysk pilot, der blev skudt ned under Vietnamkrigen, hvor han undergik prøvelser, der er helt ufattelige. Det er en rystende, usentimental og virkelig rørende fortælling. Historien bliver snart bliver bragt på det store lærred i den kommende film "Rescue Dawn" med Christian Bale i hovedrollen.
#180 dyg 18 år siden