#15 - Mange gange tillykke med fødselsdagen du! Håber du har fået en masse "hårde" pakker med skiver i. :-)
#27 - du må meget gerne skrive lidt om Maltese Falcon 3-disc når du har fået set den - har selv meget kraftigt overvejet at anskaffe mig den. Har dog allerede Brick og den tror jeg du bliver glad for. :-)
Var lige i TP for at købe lidt for min kære fader (Bind Mig, Elsk Mig - Kærlighedens Matador - Corpse Bride og Superman Returns), så kom jeg selv lige til at købe lidt:
Dogville - 25kr The Triangle - 50kr Silent Running - 25kr Ray - 25kr Charly - 10kr The Rat Pack (20 sange fra de store) - 25kr Rat Pack - The Kings of Swing (50 sange mere) - 30kr Summer Dreams - The Story of the Beach Boys - 10kr King Kong Production Diaries - 10kr (Så mangler jeg bare at få set selve filmen) Hvem Myrdede Harry - 25kr Bænken - 25kr
Og lidt horror, giallo og splat fra Another World: Zombi Holocaust (AKA Zombie Massakren) (Zombie-serien) The New York Ripper (Giallo-serien) Torso (Giallo-serien)
Da jeg så kom hjem lå der en seddel fra Postmand Per, om at jeg nu kan afhente følgende på posthuset (fra 101cd): The Six Million Dollar Man The Bionic Woman
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#35 Jeg har haft gang i den store hovedrengøring, så selve pakken er smidt ud. :) Dog har jeg aldrig haft problemer mht told når det drejer sig om DVDPacific, det er mere Play der har været de store syndere i mit tilfælde.
#37 Jeg kan ihvertfald uden tøven anbefale DVDPacific. Husk at sætte leveringen på 'air mail', fremfor 'surface mail' - det koster lidt ekstra, men ved surface mail kan det snildt tage en månede. Sgu lidt nederen, da jeg sidst ventede en månede på 'Twin Peaks season 2'. :(
#31 McPeter 18 år siden
#27 - du må meget gerne skrive lidt om Maltese Falcon 3-disc når du har fået set den - har selv meget kraftigt overvejet at anskaffe mig den. Har dog allerede Brick og den tror jeg du bliver glad for. :-)
#32 filmz-Kadann 18 år siden
Serenity (HD DVD)
Superman Returns (HD DVD combo)
Kingdom of Heaven DC (Blu-ray RA)
#33 dyg 18 år siden
Dogville - 25kr
The Triangle - 50kr
Silent Running - 25kr
Ray - 25kr
Charly - 10kr
The Rat Pack (20 sange fra de store) - 25kr
Rat Pack - The Kings of Swing (50 sange mere) - 30kr
Summer Dreams - The Story of the Beach Boys - 10kr
King Kong Production Diaries - 10kr (Så mangler jeg bare at få set selve filmen)
Hvem Myrdede Harry - 25kr
Bænken - 25kr
Og lidt horror, giallo og splat fra Another World:
Zombi Holocaust (AKA Zombie Massakren) (Zombie-serien)
The New York Ripper (Giallo-serien)
Torso (Giallo-serien)
Da jeg så kom hjem lå der en seddel fra Postmand Per, om at jeg nu kan afhente følgende på posthuset (fra 101cd):
The Six Million Dollar Man
The Bionic Woman
#34 dolphinfriendly 18 år siden
"The Adventures of Antoine Doinel"
"Carl Theodor Dreyer Collection"
"By Brakhage: An Anthology"
Også via air mail - bestllingen er kommet frem på under en uge, det betaler jeg lidt gerne ekstra for.
Og via privat handel:
Pans Labyrinth - Limited Korean Edition 2disc
http://www.amazon.com/Pans-Labyrinth-Limited-Delux...
#35 dyg 18 år siden
#36 dolphinfriendly 18 år siden
#37 dyg 18 år siden
#38 dolphinfriendly 18 år siden
#39 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 30 Takker - Jamen altså, du lovede hun ville dukke op :o)
# 31 Foreløbigt kan jeg ikke klage ;)
# 32 Spændt på at høre hvordan KOH DC er på Blue Ray ;)
Har desuden inden for de sidste timer modtaget:
Gavekort på 200 kr. til Kop og Kande
Gavekort på 500 kr. til Amazon.com
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#40 filmz-Kadann 18 år siden
Der kommer til at gå en rum tid før jeg får mulighed for at se KoH, da jeg lige skal have fingrene i en BD-afspiller der ikke er regionslåst. :)