#28 og #31 Jeg vil gerne skrive lidt om den i "What we saw" tråden, men det varer nok lidt inden jeg for tygget mig igennem det hele. Jeg har tidligere set "Brick" (som sjovt nok har mange referencer til netop "Maltese Falcon") og jeg synes den er virkelig god.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Fra DVDCrave: Smallville - Complete Season 1 (til 147 kr.).
Bestilte i tirsdags og den kom idag (lørdag). Så det er da hurtig levering og den blev ikke taget i tolden... Så nu skal resten af SmallVille og så Farscape bestilles hjem derfra. :)
Og en tur på Dølle-Fjelde indbragte: Return To Sender Spanglish Birth I Heart Huckabees Final Cut Connie & Carla
Hoppede med på tilbudet der blev postet for et par dage siden i Heads Up. Kunne jeg ikke stå for. Godt med noget U-båds film. :D
Er der andre end mig der synes at DVDOO's indpakninger er lige en kende risikable? Der stod bare DVD og DVDOO og "jeg-skal-gi-dig-skal-jeg" over det hele på pakken. Er vel lig med større risiko for at støde ind i langfingrede Postmedarbejdere på vejen.. Eller.. Ved godt at det tit er tydeligt at se om der normalt er DVD'er i pakkerne, shop-reklamer eller ej. Men det frister vel mere end det gør godt, når der nu reklameres så meget med hvad pakken rent faktisk indeholder?
Er jeg den eneste der tænker på så ligegyldige ting? :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#45 Ja. ;) Da jeg selv arbejder i posten, er jeg ikke i tvivl om hvilke pakker der indeholder hvad. At der står DVD på pakken eller ej er ligegyldigt for dem, der allerede har besluttet sig for at stjæle kundernes post. De ved godt hvilke pakker de skal gå efter. Desværre.
South Park: Season 1 Region 1 USA South Park: Season 2 Region 1 USA South Park: Season 3 Region 1 USA South Park: Season 4 Region 1 USA South Park: Season 5 Region 1 USA
Star Wars Poster Book 288 Pages Hardcover
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Lynlevering fra DVDPacific: "Le Samurai" (Criterion) "Andrei Rublev" (Criterion) "Solaris" (Criterion) "Andrzej Wajda - Three War Films" (Criterion) "Stalker" "End of Days"
Fra Plays £5 marked: "A Better Tomorrow" 2-disc Tin Ed. "Walkabout"
#41 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#42 filmz-Kadann 18 år siden
Både dét og så kunne jeg slippe af med min dvd-udgave til en rimelig pris. :)
#43 Benway 18 år siden
#44 Herrguth 18 år siden
Smallville - Complete Season 1 (til 147 kr.).
Bestilte i tirsdags og den kom idag (lørdag). Så det er da hurtig levering og den blev ikke taget i tolden...
Så nu skal resten af SmallVille og så Farscape bestilles hjem derfra. :)
Og en tur på Dølle-Fjelde indbragte:
Return To Sender
Spanglish
Birth
I Heart Huckabees
Final Cut
Connie & Carla
Alle til 25 kr. stykket...
#45 Bony 18 år siden
Hoppede med på tilbudet der blev postet for et par dage siden i Heads Up. Kunne jeg ikke stå for. Godt med noget U-båds film. :D
Er der andre end mig der synes at DVDOO's indpakninger er lige en kende risikable? Der stod bare DVD og DVDOO og "jeg-skal-gi-dig-skal-jeg" over det hele på pakken. Er vel lig med større risiko for at støde ind i langfingrede Postmedarbejdere på vejen.. Eller.. Ved godt at det tit er tydeligt at se om der normalt er DVD'er i pakkerne, shop-reklamer eller ej. Men det frister vel mere end det gør godt, når der nu reklameres så meget med hvad pakken rent faktisk indeholder?
Er jeg den eneste der tænker på så ligegyldige ting? :D
#46 pulse83 18 år siden
#47 filt 18 år siden
South Park: Season 1 Region 1 USA
South Park: Season 2 Region 1 USA
South Park: Season 3 Region 1 USA
South Park: Season 4 Region 1 USA
South Park: Season 5 Region 1 USA
Star Wars Poster Book 288 Pages Hardcover
#48 dolphinfriendly 18 år siden
"Le Samurai" (Criterion)
"Andrei Rublev" (Criterion)
"Solaris" (Criterion)
"Andrzej Wajda - Three War Films" (Criterion)
"Stalker"
"End of Days"
Fra Plays £5 marked:
"A Better Tomorrow" 2-disc Tin Ed.
"Walkabout"
#49 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#50 chronaden 18 år siden
ye nice nok, meeen... "End of Days" ?!? :D