Original US one-sheet plakat fra den ultimative exploitation-film, THEY CALL HER ONE EYE (alias THRILLER: EN GRYM FILM og KAMPEN MOD MAFIAEN). Foldet, VERY FINE med eminimalt slid på foldekanter og en lille mule gulning i siderne. Tilsyneladende ubrugt.
Endnu en af de plakater, jeg længe har haft på ønskelisten. Og selvfølgeligt dukker den op i usædvanlig god stand i samme måned, som mange af de andre er dukket op i. Jeg har forsøgt at købe den et par gange før (i dårligere stand), men er hver gang blevet overbudt. Denne gang lykkedes det.
Hvis nogen ikke har set filmen, så kan den varmt anbefales. Vild, svensk exploitation ude fra Synapse i region 1.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#213 - Ja, mit kort er også ved at være rødglødende. Det var ikke helt meningen, men det er jo svært at være herre over, hvornår andre sætter deres ting til salg. Nu er det også slut med plakaterne for denne måned. Men der er jo så heller ikke SÅ meget tilbage af den mere... :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#185/187 Ah, selvfølgelig! Min skrøbelige lille hjerne var så aldeles overvældet af udsigten til kultivering, at jeg helt glemte, hvad du havde fortalt om udgaverne og satte min umiddelbare lidt til påskriften om "Criterion Collection" på coveret. (der skal ikke så meget til nogle gange ... ;)
Men jeg er skam glad for dem alligevel, min neger! :)
Og undskyld endnu en tilføjelse til den ellers afsluttede tråd, jeg måtte bare lige have Criterion-fadæsen af mit bryst. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#211 rockysds 17 år siden
#212 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Original US one-sheet plakat fra den ultimative exploitation-film, THEY CALL HER ONE EYE (alias THRILLER: EN GRYM FILM og KAMPEN MOD MAFIAEN). Foldet, VERY FINE med eminimalt slid på foldekanter og en lille mule gulning i siderne. Tilsyneladende ubrugt.
http://img129.imageshack.us/img129/9055/theycallhe...
Endnu en af de plakater, jeg længe har haft på ønskelisten. Og selvfølgeligt dukker den op i usædvanlig god stand i samme måned, som mange af de andre er dukket op i. Jeg har forsøgt at købe den et par gange før (i dårligere stand), men er hver gang blevet overbudt. Denne gang lykkedes det.
Hvis nogen ikke har set filmen, så kan den varmt anbefales. Vild, svensk exploitation ude fra Synapse i region 1.
#213 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#214 aknot 17 år siden
Klik
#215 Skeloboy 17 år siden
#216 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#217 evermind 17 år siden
Ah, selvfølgelig! Min skrøbelige lille hjerne var så aldeles overvældet af udsigten til kultivering, at jeg helt glemte, hvad du havde fortalt om udgaverne og satte min umiddelbare lidt til påskriften om "Criterion Collection" på coveret. (der skal ikke så meget til nogle gange ... ;)
Men jeg er skam glad for dem alligevel, min neger! :)
Og undskyld endnu en tilføjelse til den ellers afsluttede tråd, jeg måtte bare lige have Criterion-fadæsen af mit bryst. :P
#218 filmz-Narniabæver 17 år siden
Flyvende Farmor lydsporet
#219 filmz-Kadann 17 år siden
Der er lavet en ny tråd, se #215.