#32 Den skal du nok få. Jeg er nu også meget spændt på filmen.
#34 Fedt. Jeg har set filmen før, men på et VHS bånd, og det gør ikke ligefrem Tarkovskys fantastiske billedside retfærdighed. Hvis nu bare Criterion ville udgive "Stalker" med forbedret billedkvalitet og tons af ekstramateriale, ville jeg være en lykkelig mand. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#19 Var positivt overrasket over kvaliteten af både Passage to India og Baron Von Münchhausen. Sidstnævnte havde jeg ikke forventet det store af, men den står sgu flot, især da jeg ikke forventede det store af en 80'er film, da de fleste indtil videre har skuffet i video kvalitet på HD. Men den er helt igennem godkendt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#35 - Criterion annoncerede faktisk, at de ville udgive Stalker samtidigt med Solaris, men de måtte trække i land igen, fordi det viste sig, at Image sad på de Nordamerikanske rettigheder. Det gør de vist desværre stadigvæk, så en Criterion-udgave af Stalker har lange udsigter. Ret ærgerligt, for Criterions udgave af Solaris er en hel del bedre end den master fra Ruscico, som Image og alle andre i verden bruger, og det samme ville sikkert gælde for Stalker.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#31 Benway 17 år siden
The Consequences of Love
Samt et par Criterions fra Axel:
Solaris
Juliet of the Spirits
#32 filmz-Bruce 17 år siden
#33 JannikAnd 17 år siden
"Paranoid Park" (Blu-ray)
#34 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#35 Benway 17 år siden
#34 Fedt. Jeg har set filmen før, men på et VHS bånd, og det gør ikke ligefrem Tarkovskys fantastiske billedside retfærdighed. Hvis nu bare Criterion ville udgive "Stalker" med forbedret billedkvalitet og tons af ekstramateriale, ville jeg være en lykkelig mand. :)
#36 filmz-Narniabæver 17 år siden
Oliver & Company plakat på størrelse med en væg.
#37 Steffan Rasmussen 17 år siden
The Science of Sleep
Contact
#38 Steffan Rasmussen 17 år siden
The Eel
Shooter
V for Vendetta 2-disc
Airplane II
Spider-man 3
Skagerak
Lynaktion Ipcress
A long Kiss Goodnight