I know! :-) Jeg kunne simpelthen ikke holde mig længere. Selvom jeg allerede ejer Vista Series dvd-udgaven med det frække cover (og identisk ekstra materiale), blev jeg nødt til at smide penge efter denne også. Jeg elsker den film!
CSI sæson 1 fra stereo studio - tror ikke den bedre halvdel bliver begejstret når jeg med det køb har fyldt dvdskabet - nu skal vi jo ud og købe et skab mere :)
Og her skal lyde en special "tak" til PostDK forøvrigt, for den altid "suveræne" service. Hvor er det rart at de ting man bestiller altid blir behandlet så "omsorgsfuldt".... :(
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#21 filmz-Kadann 17 år siden
Er Juno ikke regionskodet?
#22 DarkLight 17 år siden
#23 Bony 17 år siden
#24 evermind 17 år siden
Black Snake Moan - 30 kr.
Til de priser er det til at leve med, at lastens hule ligger lidt for bekvemt placeret mellem min arbejdsplads og mit hjem ...
#25 Michael Andersen 17 år siden
Min første Blu-Ray udgivelse ever - Blade Runner (5-Disc Complete Collector's Edition) :)
#26 Corgan 17 år siden
#19:
I know! :-) Jeg kunne simpelthen ikke holde mig længere. Selvom jeg allerede ejer Vista Series dvd-udgaven med det frække cover (og identisk ekstra materiale), blev jeg nødt til at smide penge efter denne også. Jeg elsker den film!
#27 aknot 17 år siden
#26 I know..
#28 tiany 17 år siden
#29 SpielbergFreak 17 år siden
#30 NightHawk 17 år siden
"Tales of The Vampires".
Og her skal lyde en special "tak" til PostDK forøvrigt, for den altid "suveræne" service. Hvor er det rart at de ting man bestiller altid blir behandlet så "omsorgsfuldt".... :(