Puha ... det er farligt at begynde at samle sammen hvad man rent faktisk nørder, det løber sku op.
Jeg nørder i høj grad musik, og nok også lidt mere end filmene. Derudover bliver der nørdet bøger, dog stort set kun fantasy, krydret med en smule sci-fi. Brætspil, det er dælme farligt at gå en tur i fantask! Warhammer, en gammel gymnasiedille der bare ikke vil dø :D Ølbrygning og øl.
Det er egentlig utroligt man har tid til arbejde og kæreste, lol.
#20: problemet med diplomacy er at man skal være 7 og det typisk tager MANGE timer, og det er semikompliceret hvis folk er nye i det, hvilket gør det svært at få nogle gode spil på banen medmindre man har en fast og dedikeret spilgruppe.
Lige pt er mine brætspil favoriter PowerGrid, Race for the Galaxy og Puerto Rico.
Film er sgu nok det der fylder mest for mig lige nu, men det forbliver nok ved filmkigning. Selv om jeg da i en overgang eksperimenterede lidt med noget filmskole, som jeg også bestod, og lignende. Jeg har dog stadig masser af ideer, som jeg måske kunne tænke mig at få realiseret. Det bliver dog først et par år ude i fremtiden at det bliver relevant igen.
Ellers interessere jeg mig en del for spil, som i videospil. Playstation 3 primært, men er så småt begyndt at undersøge pc spil også. Det er en spændende periode for videospil, da udviklerne bliver bedre og bedre til skabe spændende historier og personer på niveau med film og tv-serier. De er der ikke helt endnu, men det går den rette vej.
Mit forhold til musik er nok lidt særpræget. Jeg elsker slevfølgelig musik meget højt, men jeg dyrker sjældent en speciel kunster eller band. Med andre ord hører jeg alt muligt forskelligt og jeg kan gå fra den ene ekstrem til den anden når jeg hører musik. Jeg kunne dog godt tænke mig at spille musik og det har jeg også gjort for en 10 år siden. Enten guitar eller klaver. Tiden kommer desværre i vejen.
Mit store projekt lige nu er udlandet. Mere specifikt bliver jeg færdig med min HF om et halvt års tid og så skal mit eget personlige drømmeprojekt realiseres. Fra start til slut kommer hele processen nok til at vare to år. Jeg skal nemlig rejse ud i verden og se forskellige kulturer, møde andre mennesker og få et nyt syn på livet. Canada, Australien, New Zealand og USA er de lande jeg SKAL til. Men der kommer til at gå noget tid med planlægning osv. Derfor har jeg også sat 2 år af til det hele.
Har lavet teater i 13 år, de sidste to år har jeg undervist i teatersport og har startet mit eget op hvor vi optræder til fødselsdage, julefrokoster m.m. og laver forskellige workshops, vi er nu ved at udvide med nogle tilbud til skoler, hvilket meget af tiden går med at få op og kører. Ellers har jeg brugt meget tid på at spille PS3, spillede COD på højt niveau, men holder for tiden en pause fra det.
Jeg spiller keyboard og synger. Jeg komponerer musik og skriver sangtekster, altsammen med henblik på mit band Beautiful Night (bemærk forbogstaverne, *nudge-nudge, wink-wink*).
Det har jeg gjort siden jeg var 18 år, dog med en pause på flere år, indtil jeg genopstartede projektet. Jeg har i disse dage kontakt til en kendt, international producer, som gerne vil mixe og promovere min musik ... så vi er mildest talt spændt på, hvad der vil ske i den nærmeste fremtid.
Men hvis du bliver berømt, ved vi jo hvem du er..? Så kommer jeg og belejrer din evt. have hver dag!. :)
Bare rolig - det bliver jeg IKKE. hehe
Det gode ved den måde musik- og medieverdenen idag er skruet sammen på, er at det er muligt at lancere eller promovere sit produkt og stadig bevare sin anonymitet.
#21 OxxY 11 år siden
Jeg nørder i høj grad musik, og nok også lidt mere end filmene.
Derudover bliver der nørdet bøger, dog stort set kun fantasy, krydret med en smule sci-fi.
Brætspil, det er dælme farligt at gå en tur i fantask!
Warhammer, en gammel gymnasiedille der bare ikke vil dø :D
Ølbrygning og øl.
Det er egentlig utroligt man har tid til arbejde og kæreste, lol.
#22 OxxY 11 år siden
Lige pt er mine brætspil favoriter PowerGrid, Race for the Galaxy og Puerto Rico.
Hvad er jeres yndlingsspil at nørde?
#23 Zombi 11 år siden
Ellers interessere jeg mig en del for spil, som i videospil. Playstation 3 primært, men er så småt begyndt at undersøge pc spil også. Det er en spændende periode for videospil, da udviklerne bliver bedre og bedre til skabe spændende historier og personer på niveau med film og tv-serier. De er der ikke helt endnu, men det går den rette vej.
Mit forhold til musik er nok lidt særpræget. Jeg elsker slevfølgelig musik meget højt, men jeg dyrker sjældent en speciel kunster eller band. Med andre ord hører jeg alt muligt forskelligt og jeg kan gå fra den ene ekstrem til den anden når jeg hører musik. Jeg kunne dog godt tænke mig at spille musik og det har jeg også gjort for en 10 år siden. Enten guitar eller klaver. Tiden kommer desværre i vejen.
Mit store projekt lige nu er udlandet. Mere specifikt bliver jeg færdig med min HF om et halvt års tid og så skal mit eget personlige drømmeprojekt realiseres. Fra start til slut kommer hele processen nok til at vare to år. Jeg skal nemlig rejse ud i verden og se forskellige kulturer, møde andre mennesker og få et nyt syn på livet. Canada, Australien, New Zealand og USA er de lande jeg SKAL til. Men der kommer til at gå noget tid med planlægning osv. Derfor har jeg også sat 2 år af til det hele.
#24 Skeloboy 11 år siden
Jeg er mere sådan en, der vil spille en masse forskellige spil :)
Men min favorit er Through The Ages...og så spiller jeg ret meget blood bowl også.
http://boardgamegeek.com/collection/user/Skeloboy?... samlingen.
og rating til andre spil, jeg har prøvet: http://boardgamegeek.com/collection/user/Skeloboy?...
#25 MoH 11 år siden
#26 BN 11 år siden
Det har jeg gjort siden jeg var 18 år, dog med en pause på flere år, indtil jeg genopstartede projektet. Jeg har i disse dage kontakt til en kendt, international producer, som gerne vil mixe og promovere min musik ... så vi er mildest talt spændt på, hvad der vil ske i den nærmeste fremtid.
#27 davenport 11 år siden
#28 Muldgraver 11 år siden
#29 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#30 BN 11 år siden
Bare rolig - det bliver jeg IKKE. hehe
Det gode ved den måde musik- og medieverdenen idag er skruet sammen på, er at det er muligt at lancere eller promovere sit produkt og stadig bevare sin anonymitet.