#36 - har haft en travl uge så fik aldrig skrevet - sorry. :-) Men mange tak for billetterne - du reddede lige en rigtig lang dag fra 8-20. :-) Jeg gi'r en øl i lufthavnen. ;-)
Kanon! Jeg troede ingen benyttede billetterne! Er meget glad for, at pengene ikke gik til spilde :) Og skal se filmen, kan jeg godt høre!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Havde en uge med 5 mandage hvoraf onsdag var den længste - og mens jeg sad på job opdagede jeg din tråd med billetterne og tænkte at det måtte bestemt være noget jeg havde fortjent. Fik hurtigt støvet to venner op i løbet af en lille time og så var det bare afsted. :-) Faldt virkeligt på et godt sted. :-) Mange tak.
Jeg får selv set 10-15 film... intet vildt. Skal lige snakke med en bekendt bag COP PIX først dog, da man lige kan få et par hints til film jeg ikke har på listen, og smidt nogle af dem af listen som jeg allerede har på =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives Black Bread Trollhunter The Solitude Of Prime Numbers Son Of Babylon The Housemaid The Whisperer In Darkness Confessions Finisterrae Tucker & Dale Vs. Evil Heartbeats Meek's Cutoff Possession Bardsongs Burke And Hare We Are What We Are Maskeblomstfamilien Lapland Odyssey Cold Fish Never Let Me Go The Turin Horse Gladiatorerne Kid Icarus 13 Assassins True Nature You Are Here Super Kaboom She Monkeys Midnight Son Enter The Void The Mill & The Cross Reign Of Assassins Robot Poetry Tony Butch Cassidy And The Sundance Kid Principles Of Life Littlerock The Man From Nowhere The Bang Bang Club Fire Of Conscience Hobo With A Shotgun Attenberg King Of Thorn Death Kappa Flowers Of Evil The Stool Pigeon
#48: That is nerdtastic! Et godt udvalg af interessante film, som jeg også selv kunne tænke mig at se. Husk at kom med nogle tilbagemeldinger og anmeldelser(Især af "Robot" :P)!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#41 Bruce 13 år siden
Kanon! Jeg troede ingen benyttede billetterne! Er meget glad for, at pengene ikke gik til spilde :) Og skal se filmen, kan jeg godt høre!
#42 McPeter 13 år siden
#43 Bruce 13 år siden
#44 Wangsgaard 13 år siden
We Are What We Are Empire
Maskeblomstfamilien Grand
Lapland Odyssey Empire
Never Let Me Go Grand
The Turin Horse Grand
Enter the void
#45 Outbound Sith 13 år siden
Man kunne jo risikere at blive kaldt nørd...
Fox Mulder
#46 Zabriskie 13 år siden
#47 Lord Beef Jerky 13 år siden
#48 Outbound Sith 13 år siden
Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives
Black Bread
Trollhunter
The Solitude Of Prime Numbers
Son Of Babylon
The Housemaid
The Whisperer In Darkness
Confessions