Hvis du tænker på den slags pommes frites man køber på frost, så skal ovnen indstilles til 200 grader. På det billede, du linker til, ligner knappen til venstre knappen til den overordnede indstilling af ovnen, og eftersom du vel ikke skal grille, så vil jeg mene, at ovnen skal stå præcist ud for det symbol, den står ved på billedet. Og så regulerer man varmegraderne ved hjælp af knappen til højre på billedet. .... altsammen sagt ud fra den formodning, at det er en almindelig ovn du har til rådighed. :-)
Hvordan blev de egentlig? Husk at ruske lidt i dem under tilberedning ved 200 grader, så de ikke bliver sorte ovenpå og i spidserne. Alternativt (og en anledning til at tage lidt på) er at stege dem i olie i en gryde...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 loki 16 år siden
Ser dette rigtig ud:
http://img30.imageshack.us/img30/999/ovno.jpg
?
#2 MouseMickey 16 år siden
#3 stoffer 16 år siden
#4 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 loki 16 år siden
#6 Slettet Bruger [3285436295] 16 år siden
#7 BN 16 år siden
Hvis du tænker på den slags pommes frites man køber på frost, så skal ovnen indstilles til 200 grader. På det billede, du linker til, ligner knappen til venstre knappen til den overordnede indstilling af ovnen, og eftersom du vel ikke skal grille, så vil jeg mene, at ovnen skal stå præcist ud for det symbol, den står ved på billedet. Og så regulerer man varmegraderne ved hjælp af knappen til højre på billedet. .... altsammen sagt ud fra den formodning, at det er en almindelig ovn du har til rådighed. :-)
#8 davenport 16 år siden
Husk at ruske lidt i dem under tilberedning ved 200 grader, så de ikke bliver sorte ovenpå og i spidserne.
Alternativt (og en anledning til at tage lidt på) er at stege dem i olie i en gryde...
#9 loki 16 år siden
Tak for feedback (bn især) og de blev rigtig fine - ikke for hårde eller bløde :)