Jeg er her til Marts. Var til premiere på Music And Lyrics forleden.... den kan jeg slet ikke se hvornår får premiere i danmark overhovedet.... hvornår gør den det? Jeg har fået lyst til at skrive sange... :)
Rasser... hvad laver du her? Og hvor længe er du her? :)
#25 Jeg er her paa ubestemt tid, pt paa diplomat-visum, men satser kraftigt paa at faa Green Card inden for det naeste halvandet aar. Arbejder paa det danske konsulat.
Tror vi har kommunikeret sammen foer, mhp at du skulle finde en lejlighed herovre. Gik det godt? Og er du her paa turist visum eller hvordan?
Hehe - nej, det blir nok svaert. Vi soeger en eksportraadgiver hvis det var noget? Ellers er visum-afdelingen maaske den der passer bedst til dig, men de er desvaerre godt besat (og den bestaar selvfoelgelig kun af kvinder).
#21 rasser 18 år siden
#22 thomas040 18 år siden
#23 davenport 18 år siden
#24 rasser 18 år siden
#25 thomas040 18 år siden
Jeg har fået lyst til at skrive sange... :)
Rasser... hvad laver du her? Og hvor længe er du her? :)
#26 rasser 18 år siden
Jeg er her paa ubestemt tid, pt paa diplomat-visum, men satser kraftigt paa at faa Green Card inden for det naeste halvandet aar. Arbejder paa det danske konsulat.
Tror vi har kommunikeret sammen foer, mhp at du skulle finde en lejlighed herovre. Gik det godt? Og er du her paa turist visum eller hvordan?
#27 davenport 18 år siden
#28 rasser 18 år siden
#29 thomas040 18 år siden
#30 filmz-lbw 18 år siden