Gravatar

#21 rasser 18 år siden

Jo i sidste uge var det ret koldt. I dag er det dog plusgrader!
Gravatar

#22 thomas040 18 år siden

Det er fint vejr i New York... ingen sne endnu, selvom de har lovet snestorm.
Failure is a zero out.
Gravatar

#23 davenport 18 år siden

Bor i begge to der eller hvad sker der?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#24 rasser 18 år siden

Tja, kan kun svare for mig selv, men ja. Og selvom jeg er sengeliggende i dag kan jeg da meddele at det har sneet.
Gravatar

#25 thomas040 18 år siden

Jeg er her til Marts. Var til premiere på Music And Lyrics forleden.... den kan jeg slet ikke se hvornår får premiere i danmark overhovedet.... hvornår gør den det?
Jeg har fået lyst til at skrive sange... :)

Rasser... hvad laver du her? Og hvor længe er du her? :)
Failure is a zero out.
Gravatar

#26 rasser 18 år siden

Jeg er her paa ubestemt tid, pt paa diplomat-visum, men satser kraftigt paa at faa Green Card inden for det naeste halvandet aar. Arbejder paa det danske konsulat.

Tror vi har kommunikeret sammen foer, mhp at du skulle finde en lejlighed herovre. Gik det godt? Og er du her paa turist visum eller hvordan?
Gravatar

#27 davenport 18 år siden

Har ikke brug for en sagsbehandler på det konsulat? Jeg er klar på at køre foråret i møde i New York. (Jeg må nok bare ikke for kæresten)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#28 rasser 18 år siden

Hehe - nej, det blir nok svaert. Vi soeger en eksportraadgiver hvis det var noget? Ellers er visum-afdelingen maaske den der passer bedst til dig, men de er desvaerre godt besat (og den bestaar selvfoelgelig kun af kvinder).
Gravatar

#29 thomas040 18 år siden

Ja jeg har fået en kælderlejlighed i West Village. Og ja... desværre bare på et turistvisum... meget irriterende...
Failure is a zero out.
Gravatar

#30 filmz-lbw 18 år siden

#29 Det med turistvisum må rasser da lige kunne fixe fra arb.! ;o)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.

Skriv ny kommentar: