Jeg prøvede engang at sidde i en bio i NY, og se en film, hvor de medvirkende kom ind i samme biograf. (Den med Jenna Elfman og 2 præster) Det var sku syret, at filmens handling foregik lige uden for døren. Men jeg synes ikke de amerikanske biografer er på højde med de danske kvalitetsmæssigt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg bruger nu denne her når jeg skal orientere mig.
Men Breaking and Entering, Curse of the Golden Flower og måske Seraphim Falls er de eneste der går pt jeg gerne vil se.
Interessante film der endnu ikke er udkommet i DK er vel Letters From Iwo Jima, Dreamgirls, Inland Empire, Pan's Labyrinth og måske Smokin' Aces.
Og bifferne herovre er ok - det afhænger helt af hvor du tager hen. Nogle af dem er lidt 'slidte' i det, men der er både de nye og forholdsvis lækre (AMC Empire 25, AMC Loews 34th), de funktionelle (Regal E-Walk 13, Regal Union Square) og de lidt mere chamerende (IFC, Cinema Village, Ziegfeld).
Hvad skal jeg se i Tokyo ud over min kæreste, når jeg tager det til i tre uger fra midten af marts? Ren og skær underholdning iDororo, måske? Eller en Noir af en brite der laver japanske film, Starfish Hotel? Jeg ender nok med at se dem begge :)
Jeg kunne forresten se på samme side i Japan Times, at den danske kunstner Jeppe Hein der i sommers havde en usynlig labyrint i X-rummet på Statens M. for kunst har succes med noget vand i Tokyo.
#3 heh den så jeg også i NY, men var nu ikke helt vildt imponeret af det. Generelt var biograf standard skuffende også er det monster belastende at man ikke kan booke en plads.
#1 thomas040 18 år siden
#2 davenport 18 år siden
Det var sku syret, at filmens handling foregik lige uden for døren.
Men jeg synes ikke de amerikanske biografer er på højde med de danske kvalitetsmæssigt.
#3 Tylerdurden 18 år siden
Her:
http://www.fandango.com/NeighborhoodSearch.aspx?lo...
Det svarer til vores biobooking.dk
#4 rasser 18 år siden
Men Breaking and Entering, Curse of the Golden Flower og måske Seraphim Falls er de eneste der går pt jeg gerne vil se.
Interessante film der endnu ikke er udkommet i DK er vel Letters From Iwo Jima, Dreamgirls, Inland Empire, Pan's Labyrinth og måske Smokin' Aces.
Og bifferne herovre er ok - det afhænger helt af hvor du tager hen. Nogle af dem er lidt 'slidte' i det, men der er både de nye og forholdsvis lækre (AMC Empire 25, AMC Loews 34th), de funktionelle (Regal E-Walk 13, Regal Union Square) og de lidt mere chamerende (IFC, Cinema Village, Ziegfeld).
#5 mr gaijin 18 år siden
Jeg kunne forresten se på samme side i Japan Times, at den danske kunstner Jeppe Hein der i sommers havde en usynlig labyrint i X-rummet på Statens M. for kunst har succes med noget vand i Tokyo.
#6 rasser 18 år siden
Starfish Hotel har jeg hørt gode ting om - skulle være lidt Lynch-agtig i det.
#7 mr gaijin 18 år siden
#8 inflector 18 år siden
#9 rasser 18 år siden
#10 inflector 18 år siden