Gravatar

#1 filmz-Kaffekongen 21 år siden

Jeg faldt lige over disse to dvd-forsider, er det bare mig eller har de bare brugt samme billed på to forskellige film? Det eneste de har ændret er hatten og trøjen, lyset er ens, vinklen er ens..... meget mystisk... Hvad sker der? Der er 5 år mellem filmene blev lavet, og de er ikke af samme instruktør.... Prøv at kik på de to billeder...

cover fra ved floden

cover fra 7 år i tibet
----------------------------------------
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg

#2 21 år siden

Jo de ligner meget hinanden. For meget efter min mening
Gravatar

#3 caks 21 år siden

HAH! jeg har stået i fona og undret mig over den samme ting. jeg vil sige det er det samme billede, hårlokken ved hans venstre øre er ens.

konklusion: yay for photoshop!
Gravatar

#4 filmz-712 21 år siden

Gravatar

#5 filmz-bullseye 21 år siden

Hvad moderne teknik dog kan gøre - ét er at fjerne håret, men se lige omkring halsen, det er jo fuldstændigt umiligt at se at én af trøjerne er falske!

Godt observeret!

Kunne være vi skulle starte en tråd, hvor små finurligheder omk film osv. bliver tager op til diskussion...
Gravatar

#6 filmz-maban 21 år siden

kæft hvor er det underligt at de har valgt at bruge samme billede, det er jo ikke engang en low-budget film eller noget.
Haps!
Gravatar

#7 filt 21 år siden

Jeg har undret mig over samme ting i snart et år nu. :D
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#8 filmz-maban 21 år siden

der er ikke noget at undre sig over, det er magi.
Haps!
Gravatar

#9 Patriarch 21 år siden

#3 hehe jeps - samme her! :D det er ret sært ja
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#10 filmz-Kaffekongen 21 år siden

Jeg tror kun det er den danske udgave af "A River Runs Through It", som har den forside... Jeg tror kun den engelske har et billed af baggrunden, fra det danske cover, hvor personen står og fisker! billedet er vist orginalt fra "7 år i tibet", som jo er 5 år nyere, men så brugt på den danske dvd-udgivelsen af "ved floden", da det sælger bedre, det er min teori :D...
----------------------------------------
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg

Skriv ny kommentar: