I starten var jeg ikke imponeret med TV2 Film, men jeg må erkende at jeg efterhånden er blevet mere og mere glad for den. Det er måske ikke de største og mest hippe film, som de viser, men der er jo en masse gode film imellem.
På det seneste har jeg f.eks. nydt gensyn med film som "Blame it on Rio", "Enlig pige søger", "Youngblood" og "Min bedste vens bryllup".
Er det bare mig der bliver mere og mere positiv overfor kanalen, eller er der andre der også har det sådan?
Hvad synes i om den?
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#2 Nogen gange, men de er blevet meget bedre til at variere udbuddet, hvilket måske også er medvirkende til at jeg bliver mere og mere positiv overfor kanalen.
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Jeg syntes stadig de genudsender for meget. Bare af dagens program, har Mord i solen, Spor af Rødt, Nærkontakt af 3. grad, Ærens mark, tank girl og Voldens gade, kørt de sidste par måneder mindst. Jeg har også lagt mærke til at tv2 har det med at genudsende meget på tværs af deres kanaler. Det er ikke unormalt at en film først bliver sendt på tv2 hovedkanalen, derefter på zulu, hvorefter den ryger i heavy rotation på tv2 film.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Jeg er faktisk også blevet mere og mere positiv stemt over for kanalen - de har dog en mærkelig sammen blanding af gode og dårlige film. klassikere og film der aldrig burde være lavet. Og nogle af filmene bliver virkelig genudsendt mange MANGE gange.. Men det er "problem" har kanaler som Canal+ nu også engang imellem.
Idet jeg har Viasat Guld har jeg desværre ikke Tv2 Film, men kigger da nogle gange på nettet om hvad der kommer og der er da engang imellen en film eller 2 jeg gerne ville se.. For en uge siden kom der f.eks Milk Money som jeg kunne huske jeg havde set som lille og fundet meget god, og den gad jeg da godt at have set igen.
Jeg synes på ingen måde de genudsender mindre, snarere tværtimod. Men er da selv glad for kanalen, som jeg bruger flittigt de dage hvor jeg møder sent, eller hvis jeg ikke kan sove. Der er nogle gode film imellem som man godt nok har set tidligere, men typisk for så lang tid siden, at den er klar til gensyn.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Det er jo en fantastisk god idé, og selvom der er lige lovlig mange genudsendelser og ret mange 'mindre heldige' film, så er der en del gyldne øjeblikke indimellem. Og skal man være nøgtern, så er det jo også klart, at kanalen ikke har råd til at have så mange film på programmet, at de ikke genudsendes, samt at de nok også køber de mindre 'gode' film, fordi de er billigere at få. I sidste ende er det vel i høj grad økonomien (plus et spørgsmål om at være bred nok) der afgør det. Det kan jeg jo ikke fortænke dig i, lille Per ;)
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
#1 filmz-Munk 18 år siden
På det seneste har jeg f.eks. nydt gensyn med film som "Blame it on Rio", "Enlig pige søger", "Youngblood" og "Min bedste vens bryllup".
Er det bare mig der bliver mere og mere positiv overfor kanalen, eller er der andre der også har det sådan?
Hvad synes i om den?
- Steve Carell
#2 elwood 18 år siden
Har ikke tv2 film og klare mig fint uden.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 filmz-Munk 18 år siden
Nogen gange, men de er blevet meget bedre til at variere udbuddet, hvilket måske også er medvirkende til at jeg bliver mere og mere positiv overfor kanalen.
- Steve Carell
#4 Kisbye 18 år siden
Bare af dagens program, har Mord i solen, Spor af Rødt, Nærkontakt af 3. grad, Ærens mark, tank girl og Voldens gade, kørt de sidste par måneder mindst.
Jeg har også lagt mærke til at tv2 har det med at genudsende meget på tværs af deres kanaler.
Det er ikke unormalt at en film først bliver sendt på tv2 hovedkanalen, derefter på zulu, hvorefter den ryger i heavy rotation på tv2 film.
#5 filmz-Gulzilla 18 år siden
Og nogle af filmene bliver virkelig genudsendt mange MANGE gange.. Men det er "problem" har kanaler som Canal+ nu også engang imellem.
#6 intak 18 år siden
#7 filmz-vassago 18 år siden
#8 filmz-Angel Eyes 18 år siden
Det kan jeg jo ikke fortænke dig i, lille Per ;)