the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Ja min bror har jo købt en del, af de vigtige udgaver imens jeg har været væk (er jo hjemme her til jul), så jeg har elige en MEGA update!:
Narnia: Extended Edition, 4-disc, Giftset m/bogstøtter, DTS, R1 Disney: Limited Early Collection, Metal kiste (tror nok det er 14-15 discs), R2 Japan The Da Vinci Code: Extended Edition, Limited giftset, 2-disc, R3 Korea Event Horizon, Special Edition, "rumskibs"-cover, 2-disc, DTS, R2 DK X-Men 3: Collector's Edition, digipak m/transparent slipcase, DTS ES 6.1, R1 The Simpsons: Season 8 - Limited Maggie Head, R2 DK Grease med "lækkerjakke"-cover, R1 Grease med "silkeskjorte"-cover, R2 DK Hellboy: Extended Edition, 3-disc, digipak, DTS ES 6.1, R2 DK Valhalla: Special Edition, digipak, R2 DK Saw II: Extended Edition, slipcase, DTS ES 6.1, R1 Point Break: Pure Adrenaline Edition, slipcase, R1 United 93: Limited Edition, slipcase, 2-disc, R1 New York New York: Ultimate Collection, slipcase, DTS, 2-disc, R2 Japan Thelma & Louise: Ultimate Collection, slipcase, DTS, 2-disc, R2 Japan Star Wars - A New Hope, original 1977 version, R1 Star Wars - The Empire Strikes Back, original 1977 version, R1 Star Wars - Return Of the Jedi, original 1977 version, R1
Så har jeg jo købt lidt i London, har stadig noget liggende derover, men havde disse med hjem:
Close Encounters of the Third Kind - The Reel Collection, clamshell cover, DTS, 2-disc Layer Cake - The Reel Collection, clamshell cover, 2-disc
Og lige lidt fra det danske juleudsalg:
Dogme Kollektion (150 kr!!!) Tro, Håb og Kærlighed Drømmen
Antoine Dufour - Development Andy McKee - Art of Movement ([url= lige guitar par excellence a la McKee[/url])
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
En Qtek s110 (pocket pc) fordi den ikke overholder standarderne for den nye region, fik den af en kollega, som havde fået den tilbage fra en bruger der aldrig brugte den.
Så det siger jeg mange tak for, hmm nu mangler jeg bare og ha en masse aftaler for at få rigtig brug for den hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 filmz-yoshimura 19 år siden
#12 SpielbergFreak 19 år siden
Narnia: Extended Edition, 4-disc, Giftset m/bogstøtter, DTS, R1
Disney: Limited Early Collection, Metal kiste (tror nok det er 14-15 discs), R2 Japan
The Da Vinci Code: Extended Edition, Limited giftset, 2-disc, R3 Korea
Event Horizon, Special Edition, "rumskibs"-cover, 2-disc, DTS, R2 DK
X-Men 3: Collector's Edition, digipak m/transparent slipcase, DTS ES 6.1, R1
The Simpsons: Season 8 - Limited Maggie Head, R2 DK
Grease med "lækkerjakke"-cover, R1
Grease med "silkeskjorte"-cover, R2 DK
Hellboy: Extended Edition, 3-disc, digipak, DTS ES 6.1, R2 DK
Valhalla: Special Edition, digipak, R2 DK
Saw II: Extended Edition, slipcase, DTS ES 6.1, R1
Point Break: Pure Adrenaline Edition, slipcase, R1
United 93: Limited Edition, slipcase, 2-disc, R1
New York New York: Ultimate Collection, slipcase, DTS, 2-disc, R2 Japan
Thelma & Louise: Ultimate Collection, slipcase, DTS, 2-disc, R2 Japan
Star Wars - A New Hope, original 1977 version, R1
Star Wars - The Empire Strikes Back, original 1977 version, R1
Star Wars - Return Of the Jedi, original 1977 version, R1
Så har jeg jo købt lidt i London, har stadig noget liggende derover, men havde disse med hjem:
Close Encounters of the Third Kind - The Reel Collection, clamshell cover, DTS, 2-disc
Layer Cake - The Reel Collection, clamshell cover, 2-disc
Og lige lidt fra det danske juleudsalg:
Dogme Kollektion (150 kr!!!)
Tro, Håb og Kærlighed
Drømmen
#13 Bobby Singer 19 år siden
Så skal du måske skynde dig, for det var den sidste Deadwood som der var i min kvickly.
#14 Benway 19 år siden
#15 filmz-yoshimura 19 år siden
Deadwood Complete Season 1 (200,-) Yessiree!
Fra Candyrat Records:
Antoine Dufour - Development
Andy McKee - Art of Movement
([url= lige guitar par excellence a la McKee[/url])
#16 filmz-Bruce 19 år siden
#17 filmz-yoshimura 19 år siden
#18 JannikAnd 19 år siden
#19 filmz-Bruce 19 år siden
#20 elwood 19 år siden
Så det siger jeg mange tak for, hmm nu mangler jeg bare og ha en masse aftaler for at få rigtig brug for den hehe 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"