#23 Jeg har altid været temmelig betænkelig ved udtrykket "i familiens skød". Arbejder personligt på at få fjernet misteltenen fra vores egne familiejulefester... ;)
Anyway, tillykke med Supes-boxen. Hvis den er R2, er du så ikke rar lige at fortælle mig, om Superman III er den nye udgivelse. For på R1 var der jo angiveligt lavet en fejl, så det var den gamle udgave, man fik med.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#21 Captain Vallo 19 år siden
Frostbiten (i Blockbuster til en 20'er)
Tal For Dig Selv (70,- i Fona)
Og fra TP:
Eddie Izzard: Definite Article
The Crow (2 disc)
De Fortabte Børns By
Alias - Sæson 4
Running Scared
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#22 inflector 19 år siden
#23 Herrguth 19 år siden
Klovn - Sæson 3
Superman - Ultimate Collector's Edition (13-disc i metalbox).
#24 evermind 19 år siden
Jeg har altid været temmelig betænkelig ved udtrykket "i familiens skød". Arbejder personligt på at få fjernet misteltenen fra vores egne familiejulefester... ;)
Anyway, tillykke med Supes-boxen. Hvis den er R2, er du så ikke rar lige at fortælle mig, om Superman III er den nye udgivelse. For på R1 var der jo angiveligt lavet en fejl, så det var den gamle udgave, man fik med.
#25 evermind 19 år siden
Lupin III: Babylons Guld - 30 kr.
Sidste Nat På Station 13 (org.) - 10 kr.
Og en enkelt fra TP:
Final Fantasy VII: Advent Children - 100 kr.
#26 Herrguth 19 år siden
#27 Herrguth 19 år siden
#28 filmz-michaell 19 år siden
Sha Po Lang: Uncut Edition (2 Disc Set) (5.1 EX/ DTS ES) 99,-
#29 filmz-yoshimura 19 år siden
Pink Floyd - The Wall (digi m. slip)
#30 filmz-Kadann 19 år siden
Stripes R2 SE
Before Sunset/Before Sunrise R2 boka
Fra Axel:
Dogma R1 SE
Fra Elgiganten (tror jeg det er):