Solgte og byttede nogle ødelagte film og købte musik istedet ...
Piece By Piece - Med DVD Call Off The Search - Uden DVD Nordstrøm - Dagdrømmer Norah Jones - Not Too Late Alanis Morissette - The Collection - for at få temaet fra "Dogma" ;)
#5 Da jeg ikke har digitalkamera, og min telefon (som jeg ikke medbragte, men dog efterfølgende har taget et billede af coveret med) er lidt problematisk i forhold til at overføre til computer, kan jeg desværre kun bringe dette usle, grynede webcam-foto i dårlig belysning...
Man kan med lidt god vilje se autokradseren ind over guitaren. :)
Det var lidt af en spontan idé at hoppe direkte fra arbejde og på toget for at hilse på manden i City2. Og da min kæreste af forskellige årsager har været nødt til at låne min mobiltelefon hele dagen, har jeg ikke engang nogle billeder af Mojo Priest himself. Øv! :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#2: Temaet fra Dogma er også genialt. Desværre var det det eneste gode ved hendes anden udgivelse - noget af en skuffelse ovenpå den suveræne første...
Modtog i dag: Opgradering til den store pakke på kabelnettet, så jeg nu har fået TV2 Film, og dermed (i god tid) er klar til Oscar-nat... :-)
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#1 lagoni 18 år siden
Lord of War
The Matador
Inside Man
Gammel tråd: http://filmz.dk/forum/item/23717/#227
#2 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Piece By Piece - Med DVD
Call Off The Search - Uden DVD
Nordstrøm - Dagdrømmer
Norah Jones - Not Too Late
Alanis Morissette - The Collection - for at få temaet fra "Dogma" ;)
Samlet pris 225 kr - ok pris for 5 CD'er >:o)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#3 chandler75 18 år siden
"Deathrace 2000"
"A Gunfight" (Kirk Douglas/Johnny Cash)
"The Insider"
"Good Will Hunting"
Alle nye - 85 kr. i alt.
#4 evermind 18 år siden
- signeret af træstammen selv! :)
#5 filt 18 år siden
#6 evermind 18 år siden
Da jeg ikke har digitalkamera, og min telefon (som jeg ikke medbragte, men dog efterfølgende har taget et billede af coveret med) er lidt problematisk i forhold til at overføre til computer, kan jeg desværre kun bringe dette usle, grynede webcam-foto i dårlig belysning...
Man kan med lidt god vilje se autokradseren ind over guitaren. :)
Det var lidt af en spontan idé at hoppe direkte fra arbejde og på toget for at hilse på manden i City2. Og da min kæreste af forskellige årsager har været nødt til at låne min mobiltelefon hele dagen, har jeg ikke engang nogle billeder af Mojo Priest himself. Øv! :(
#7 filmz-jackjazz 18 år siden
Temaet fra Dogma er også genialt. Desværre var det det eneste gode ved hendes anden udgivelse - noget af en skuffelse ovenpå den suveræne første...
Modtog i dag:
Opgradering til den store pakke på kabelnettet, så jeg nu har fået TV2 Film, og dermed (i god tid) er klar til Oscar-nat... :-)
//JackJazz
#8 thebigzzz 18 år siden
Talespin - volume 1 (luftens helte)
Adventures of the gummi bears - Volume 1 (bubbi bjørnene)
nu står de pænt sammen med mine andre disney animations serier ducktales, darkwing duck og chip n' dale, imens jeg venter på de næste volumes :)
#9 filmz-Narniabæver 18 år siden
Blockbuster i Vejle:
Brokeback Mountain
Forår, Sommer, Efterår og Vinter
Walk the Line
#10 filmz-ataris 18 år siden
- The Host limited gift set (udsolgt før den blev udgivet)
- Breaking News
fra yesaisa.