Gravatar

#131 chandler75 18 år siden

# 129 Jeg troede lige du kaldte lagoni for konen i muddergrøften...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#132 lagoni 18 år siden

#129 - godt du fik den, ham jeg gav den til virkede ikke som om han helt troede på jeg skulle ha' Lady in The Water - var en lidt mærkelig situation, specielt siden jeg ikke var sikker på jeg huskede dit navn rigtigt :)

#131 - jeg sku' også lige læse den et par gange... Selv om hele vejen herude er gravet op, er det ikke helt mudder endnu (haha...)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#133 lyspunkt 18 år siden

Hvor kunne du dog tro dét ;-)
Jeg er jo en pæn ældre mand, og kunne da ikke drømme om at svine de unge piger til. Rent verbalt.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#134 rockysds 18 år siden

Fra Stereo Studio

Trois Couluers-trilogien
3 døgn for Condor
The Meaning of Life
Zoolander

[i]I'm pretty sure there's a lot more to life than being really, really good looking. And I plan on finding out what that is.[/]
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#135 filmz-lbw 18 år siden

#134 Kostede de tre farver kr. 100,- eller var det en and?
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#136 rockysds 18 år siden

Den kostede 100 kr.
og så de tre andre for det samme
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#137 Captain Vallo 18 år siden

Har lige sendt DVD-afspilleren til rep...
... og kom hjem med:

Dazed And Confused fra Fona til kr. 40,-
Swan Lee Live At Vega And Roskilde fra TP til en 50'er.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#138 JannikAnd 18 år siden

Efter en uge i London blev det til "Family Guy: Season 4", "Battlestar Galactica: Season 1" samt "Volver".
Gravatar

#139 Vestas 18 år siden

Fra Axel: Curb your Enthusiasm Sæson 2 og 3

Brugt fra BB: Final Destination 3, Stay og Where the Truth Lies
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#140 filmz-incubus 18 år siden

Fra Blocken:

Dark Water
The Amityville Horror
Aeon Flux

Fra HMV:

Children of Men
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."

Skriv ny kommentar: