Gravatar

#171 mini_jette 18 år siden

#162...
Jamen selvfølgelig vil jeg da det;)

#163-165...
Nu skal det siges at jeg er en kylling uden lige!! Bare det at jeg har KØBT en serie der er 'hen-ad' uhyggelig er et kæmpe skridt for mig! Så det generer mig ikke det store hvis den skulle vise sig at være mere spændende end uhyggelig;)
Indtil videre synes jeg dog den ligger skarpt ud i 1. afsnit..! - For hvad det er værd var jeg pænt skræmt:D
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#172 elwood 18 år siden

#171 hehe jamen så tror jeg roligt du kan glæde dig til lidt smågys, der intet der er bedre en fanatiske landby beboer til at jage en skræk i en.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#173 filmz-yoshimura 18 år siden

Fra dvdpacific (med sølle tre dages leveringstid!):

Transatlantic - Live in Europe
Pallas - The Blinding Darkness
Depeche Mode - Touring the Angel
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#174 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 171 Ja, så skal du nok få hoppet et par gange i sofaen :o) ... til jer som ikke vil købe den endnu så kører den søndag eftermiddage på TV3+ og SVT mandag aften.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#175 stefsims 18 år siden

Posten kom lige med disse:
Tenacious D in The Pick of Destiny
The Prestige
The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning

Alle tre fra Axelmusic.com
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#176 jessup 18 år siden

3 dage ! har du valgt en luxusforsendelse ? jeg venter ofte 45 dage.
This is just until June
Gravatar

#177 evermind 18 år siden

Forresten ... fra forleden dag i Føtex:
Dirty Harry går amok (Magnum Force) 30 kr.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#178 filmz-yoshimura 18 år siden

#176 Trust me, sådan plejer det skam ikke at være. Jeg har aldrig prøvet at vente mindre end ti dage. Jeg ved ikke, hvad der er gået af dem.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#179 Benway 18 år siden

"Broken Flowers" fra Kvickly. Jeg skulle ellers kun handle mad ind...
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#180 Yoda 18 år siden

45 dage - altså efter shipping? Det var da utroligt!

Mine ordrer fra Pacific er som regel fremme 10 dage efter afsendelse - nogle gange hurtigere, og jeg bruger air mail.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: