E1 Entertainment købte de nordamerikanske rettigheder til "La dolce vita" i januars, og satsede på en færdigbearbejdet udgivelse senere på året. De har endnu ikke offentliggjort en dato, ej heller har Gucci restaureringen, og udgivelsen er så småt blevet glemt.
Du må trøste dig med "L'Armée des ombres", "Once Upon a Time in America" og "Peeping Tom" i mellemtiden. :)
Yi Yi er vidunderlig. Det var netop en film, jeg virkeligt håbede på, de ville smide på BD. Det har nok hjulpet at rigtig mange anmeldere havde den på listen over bedste film fra 00'erne. Jeg havde den også selv med på min liste.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Mere Nicholas Ray på vej: King of Kings. Angiveligt ikke ligefrem hans bedste film, men glæder mig stadig ganske meget til at se den.
D.A. Pennebakers fremragende dokumentar om Bob Dylan "Don't Look Back". Håber denne har ligeså meget ekstramateriale som den lækre dvd-boks. Specielt "Bob Dylan 65 Revisited" ville være rar at have med.
Ridley Scotts "Thelma & Louise" skulle i øvrigt blive udgivet til februar.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Den længe lovede Keaton-film "Our Hospitality" har nu fået fastsat en dato af Kino. 22. marts.
Og så har Paramount annonceret et par udgivelser af "The Ten Commandments". Angiveligt skulle DeMilles første udgave af filmen fra 1923 også være med i HD-kvalitet på blu-rayen. Woohoo!, hvis det holder stik.
"Midnight Cowboy" kommer i maj.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#191 Antlion 14 år siden
E1 Entertainment købte de nordamerikanske rettigheder til "La dolce vita" i januars, og satsede på en færdigbearbejdet udgivelse senere på året. De har endnu ikke offentliggjort en dato, ej heller har Gucci restaureringen, og udgivelsen er så småt blevet glemt.
Du må trøste dig med "L'Armée des ombres", "Once Upon a Time in America" og "Peeping Tom" i mellemtiden. :)
#192 filmz-Myrepip 14 år siden
#193 Antlion 14 år siden
Jeg går ud fra, at du taler om "The Promise"? Den har jeg desværre ikke afsat penge til. :P
#194 filmz-Myrepip 14 år siden
#195 rockysds 14 år siden
Au revoir les enfants - BD-upgrade
Yi Yi - BD-upgrade
The Times of Harvey Milk - BD
Topsy-Turvy - BD
The Mikado - BD
og en Eclipse-box med 5 Mikio Naruse-stumfilm! Vildt fedt at få tidlige værker fra denne mesterinstruktør.
#196 Benway 14 år siden
#197 rockysds 14 år siden
D.A. Pennebakers fremragende dokumentar om Bob Dylan "Don't Look Back". Håber denne har ligeså meget ekstramateriale som den lækre dvd-boks. Specielt "Bob Dylan 65 Revisited" ville være rar at have med.
Ridley Scotts "Thelma & Louise" skulle i øvrigt blive udgivet til februar.
#198 filmz-Myrepip 14 år siden
King of Kings? ALT der er 70mm skal bare på blu-ray, så den ser jeg meget frem til! Tak for heads-up!
#199 rockysds 14 år siden
Og så har Paramount annonceret et par udgivelser af "The Ten Commandments". Angiveligt skulle DeMilles første udgave af filmen fra 1923 også være med i HD-kvalitet på blu-rayen. Woohoo!, hvis det holder stik.
"Midnight Cowboy" kommer i maj.
#200 MMB 14 år siden
Nemlig Raging Bull 30th Anniversary Edition.
http://www.areyouscreening.com/2011/01/09/raging-b...
Coveret ser godt nok helt vildt specielt ud.