Gravatar

#201 MouseMickey 14 år siden

Dazed and Confused må gerne udkomme på Blu-ray. Den har jo været ude på HD-DVD så det kan vel ikke være så svært.

Og en udgivelse af Spielbergs Munich ville også være awesome!
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#202 rockysds 14 år siden

#200 - Scorsese selv ville nok være enig i, at der ikke er mange udgivelser, der er mere værd at se mere frem til end denne. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#203 MMB 14 år siden

Ja, det er jo trods alt en af hans yndlingsfilm... Men, men, men... Raging Bull 30th Anniversary Edition er svær at slå.
Gravatar

#204 Benway 14 år siden

#202 Ja, han skamroser den også i "My Voyage to Italy". Jeg har aldrig set den, så jeg glæder mig meget til, at den kommer.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#205 rockysds 14 år siden

#203 - Ikke at forklejne en glimrende film og en god udgivelse, så er "30th..." ifølge blu-ray.coms anmelder det samme transfer med lidt ekstra ekstramateriale, så "Senso" vinder vist på knock-out, medmindre Criterion kvajer sig gevaldigt.

#204 - Ditto.

Og Criterions udgivelser for april, der giver mig en ret rolig måned:

Le cercle rouge - BD-upgrade
Sweetie - BD-upgrade
Fear and Loathing in Las Vegas - BD-upgrade
Blow Out
White Material
Kes (med Cathy Come Home som ekstramateriale)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#206 MMB 14 år siden

Ja, fandt også ud af, at det var det samme transfer...
Gravatar

#207 Bruce 14 år siden

#205 Forhåbentlig har Criterion fikset bummerten med farvenøglen på DVD'en tilden tidligere Le Cercle Rouge udgave :) Fantastisk film. Studio Anal versionen er dog allerede glimrende.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#208 Benway 14 år siden

#205 Der er faktisk ikke nogen titler, jeg umiddelbart hungre voldsomt efter i denne omgang, hvilket måske er meget godt det samme, så min pengepung kan få en pause. Håber en blu-ray udgave af "Kiss med Deadly" eller nogle Jean Vigo-film er undervejs.

"Le cercle rouge" ville dog være dejlig på blu-ray. Jeg genså "Le samouraï" i går, og den må meget gerne også være undervejs som blå upgradering. Suveræn film!
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#209 rockysds 14 år siden

#208 - Jeg er lidt nysgerrig mht. "Blow Out", da den skulle være blandt De Palmas bedste, og "Sweetie" frembringer også lidt interesse til senere indkøb, da Campion generelt ikke er helt ueffen. De andre fire har jeg set, og "Le cercle rouge" og "White Material" er glimrende, men har begge fine udgivelser allerede.

Så vidt jeg husker, er der en fransk BD-udgivelse af "Le samouraï" på vej - og en Criterion-ditto er nok ikke usandsynlig i den nærmere fremtid. Håber selv på, at "Le deuxième souffle" kommer snart. :)
Gravatar

#210 Bruce 14 år siden

Le deuxième souffle ville være konge!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: