#209 Husker "Blow Out" som lidt jævn, men det er godt nok mange mange år siden jeg har set den, og det kan godt være den ville virke helt anderledes i dag. Jeg troede faktisk først det var "Blowup", der var tale om.
#210 Velkommen tilbage og ja, mere Melville er meget velkommen. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Tak! Lige nu vil jeg hellere have 3 måneder uden titler, for jeg har ikke råd :( Er "bagud" på Criterion vognen og der er nogle gode franske eksklusiv titler, den fantastiske Deadwood boks og så snart Ten Commandments. Bedst af alt dog Barry Lyndon. Jeg har hørt grunden til, at den titel først kommer nu er, at materialet satte langt store krav til remastering pga. de meget følsomme linser og lave lys niveauer.
... the elements need re-mastering for the format; because of the way the film was shot, w/its ultra-sensitive lenses & low light levels, the film poses a real challenge to master for hi-def.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#212 Det lyder som om, de tager det alvorligt, og det er forhåbentligt et godt tegn. Jeg tror dårligt, der en en titel, jeg hellere ville se på en god blu-ray end netop "Barry Lyndon".
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#213 Enig. In The Mood For Love og Lawrence of Arabia er dog også store udfordrere. Sjovt som man altid talte om Lawrence i HD, da man skulle sælge blu-ray i starten og der blev vist klip i HD fra den af Sony. Og alligevel er den titel stadig ikke udkommet endnu.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Masters of Cinema udgiver "Der Tiger von Eschnapur" + "Das indische Grabmal" på dvd i april, og håber på at kunne udgive dem på blu-ray i slutningen af 2012.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#211 Benway 14 år siden
#210 Velkommen tilbage og ja, mere Melville er meget velkommen. :)
#212 Bruce 14 år siden
... the elements need re-mastering for the format; because of the way the film was shot, w/its ultra-sensitive lenses & low light levels, the film poses a real challenge to master for hi-def.
#213 Benway 14 år siden
#214 Bruce 14 år siden
#215 PredatorX 14 år siden
#216 rockysds 14 år siden
Den fremragende "You Only Live Once" på italiensk blu-ray. Screenshots her.
Masters of Cinema udgiver "Der Tiger von Eschnapur" + "Das indische Grabmal" på dvd i april, og håber på at kunne udgive dem på blu-ray i slutningen af 2012.
#217 Benway 14 år siden
Der var vist også rygter på et tidspunkt om, at MoC ville udsende Die Nibelungen, men det er vist foreløbig ikke blevet til noget.
#218 rockysds 14 år siden
#219 Antlion 14 år siden
#220 Bruce 14 år siden