Gravatar

#91 dyg 19 år siden

Så hellere drikke urin fra en alkoholiker, der er mere smag (og mere alkohol). Føj!

Fandt lige et par citater på Ratebeer.com:
trokini (401), USA Date: Aug 31, 2006

Its like a light beer in a can, but it tastes like its straight from the tap! True, but only if the tap is connected to the urinal in the men’s room. Corn-syrup pee. Yum.

sk8viking (4306), Copenhagen, Denmark Date: Aug 3, 2004

Golden color, light weak aroma, watery taste, light body, light watery finish. Water.

shendrix (117), Knoxville, Tennessee, USA Date: Aug 22, 2006

What’s there to say. It’s a lite beer that tastes like a watered down version of Miller, which itself tastes like a watered down version of real beer. The only reason I drank this crap was because I was trapped at a music festival that refused to sell real beer!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#92 davenport 19 år siden

Men når man sidder på Stingers i Ft. Lauderdale i 35 graders varme, og de to bartendere er et par hübsche mädchen i korte bluser, og den stilles foran dig på en lille kvadratisk serviet, og duggen driver ned af den, så...
Den er faktisk lavet til, at voksne mænd kan drikke 12 af dem mens de ser bold, og stadig tage på arbejde næste dag uden tømmermænd. Og det får man faktisk ikke, men man bliver fuld.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#93 DarkLight 19 år siden

*host* rygsvømning *host*
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#94 dyg 19 år siden

Whatever tickles your fancy, så længe jeg kan undgå at komme i kontakt med det igen :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#95 cyberzed 19 år siden

Hmmm light det lugter jo rigtig meget af lys-øl, og det er jo noget der ikke eksisterer....DET ER FAKTUM, DET VED ALLE!!!
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#96 stefsims 19 år siden

Lys øl stammer fra det samme sted som dværge. Det er pure opspind, CGI og ligger i samme klasse som rigtige snuff film (man har hørt om dem, men aldrig købt en !?!).
;)
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#97 jessup 19 år siden

Min debut på madtråden:

3 rødfisk filetter stegt i rapsolie på en møghed støbejernspande.
Hjemmelavet tomatsovs med karry, chilli, hvidløg og en lidt god balsamico - simre i 40 minutter.
Gulerødder og kartofler.
This is just until June
Gravatar

#98 filmz-mrhands 19 år siden

Tortilla med hele svineriet og en Jacobsen Saaz Blonde til.
Gravatar

#99 davenport 19 år siden

Pinligt at skrive, men jeg var for demotiveret til at lave noget særligt igår, så det blev spagetti i hvid sovs med pølser til. - Ikke lige mad for guderne..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#100 filmz-bullettooth 19 år siden

#99.... det er et spørgsmål om hvor sulten man er..... Jeg mindes engang en halvrå kylling, og seks hårdkogte æg, tilberedt over bål, var det det mest himmelske måltid jeg nogensinde havde indtaget.
--------- for rent ---------

Skriv ny kommentar: