Kunne ikke finde "gammel tråd" så her er en ny: (link efterlyses)
Kantinen serverede lun leverpostej med Bacon og champs. Man får kvalme efter 400 gr. lever (men ikke 400 gr. Bacon!)
Igår aftes stod den på ovnkylling (et intakt dyr, ingen udskæring!) med fritter, ærter og whiskeysovs. Jeg elsker at spise hele dyr. Der er en vis magt i at vide, at dette dyr har ladet livet, så jeg kunne blive mæt. Bare forestil jer hvordan jeg har det, når jeg spiser rejer? - Herligt!
Således opmundret fortsætter lortedagen...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og nyder et gulerodsbrød fra schweizerbageriet. Desværre nåede jeg ikke forbi en slagter efter en varm leverpostej, så jeg nøjes med lidt rejeost. I aften skal den stå på hakkedrenge med ovnkartofler og whiskeysauce.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg skal snart et smut til bageren og hente lidt frisk brød, så står den på brød, varmet i ovnen med gedeost på - noget jeg er blevet lidt hooked på, efter mine ture til frankrig. Mums! :)
Frokosten bestod af ½L letmælk, og en dejlig grillet cibatta sandwich fra Mindet slagter i Skanderborg :)
i aften får jeg besøg af min kusine, i den anledning står den på indsvøbt kryddermørbrad med gratinerede grønsager og ostesovs. evt en vin til maden :-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Brugsen havde lige nogle billige kalkunstrimler på tilbud, købte et par pakker og noget wok grønt der passer dertil, må der ku laves noget ud af iaften :>
#1 davenport 19 år siden
(link efterlyses)
Kantinen serverede lun leverpostej med Bacon og champs.
Man får kvalme efter 400 gr. lever (men ikke 400 gr. Bacon!)
Igår aftes stod den på ovnkylling (et intakt dyr, ingen udskæring!) med fritter, ærter og whiskeysovs.
Jeg elsker at spise hele dyr. Der er en vis magt i at vide, at dette dyr har ladet livet, så jeg kunne blive mæt.
Bare forestil jer hvordan jeg har det, når jeg spiser rejer? - Herligt!
Således opmundret fortsætter lortedagen...
#2 stefsims 19 år siden
I går bestod menuen af klar suppe med boller, flutes og hjemmelavet hvidløgssmør.
#3 dyg 19 år siden
#4 filmz-Kadann 19 år siden
#5 filmz-herskegut 19 år siden
i aften får jeg besøg af min kusine, i den anledning står den på indsvøbt kryddermørbrad med gratinerede grønsager og ostesovs.
evt en vin til maden :-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#6 filmz-vassago 19 år siden
#7 inflector 19 år siden
#8 chronaden 19 år siden
Brugsen havde lige nogle billige kalkunstrimler på tilbud, købte et par pakker og noget wok grønt der passer dertil, må der ku laves noget ud af iaften :>
#9 Martindan 19 år siden
har stået på mexicanske delikatesser hele sidste uge... hvad denne uge byder på må min slatne økonomi afgøre.
#10 filmz-lbw 19 år siden