Prøvede lige det nye "hotte" burger sted i Århus, Søren-E nede i Viby. De reklamere med at have byens største burger (450g bøf) Jeg kan hermed konkludere at deres normale burgere er helt fabelagtige!! Nu har Holme Grill fået sig en rigtig konkurrent :-P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#141 det lyder som en voksen burger - var i Aarhus i weekenden for første gang - kunne godt have brugt en sådan moppedreng inden den sadistiske bustur hjem.
I anledning af, at jeg var alene hjemme, kværnede jeg to lækre steaks au naturel, dvs. kun med lidt salt og smør. Nammenam. Dejlig neandertal-mad. Og så lige et par lune pitabrød med skinke og ost lidt senere. Det kan anbefales.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#141 filmz-herskegut 19 år siden
De reklamere med at have byens største burger (450g bøf)
Jeg kan hermed konkludere at deres normale burgere er helt fabelagtige!! Nu har Holme Grill fået sig en rigtig konkurrent :-P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#142 dyg 19 år siden
#143 filmz-herskegut 19 år siden
Så må du op på cyklen
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#144 jessup 19 år siden
#145 filmz-yoshimura 19 år siden