Gravatar

#31 Martindan 19 år siden

Realitet:
Sidder og holder fridag, stener intetnet og net-poker, og skal ud og handle om lidt..

Ville hellere:
Booke det første og bedste fly til først Las Vegas, tilbringe en uge i en strøm af gambling, poker, druk og kvinder. Derfra videre til Royal Rumble (wrestling). Så til Miami. Hajfiskeri ad linitum. Så videre til Haiti. Se lidt voodoo. Tage en enkelt pils eller drink med Jørgen Leth.

for cryin' out loud......
Gravatar

#32 dyg 19 år siden

#30 - "der mest består af frugt." ... Ah ja, Bacon - Livet's frugt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#33 davenport 19 år siden

..og rejer = havets frugt! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#34 filmz-thomas _h 19 år siden

#23 hehe ej vi havde bare joket lidt med det, men tror hun følte hvordan hun egentligt forholdte sig til det hehe. Gad ellers godt se patter i 1080i ;)
Gravatar

#35 davenport 19 år siden

Realitet:
Sidder på min pind. Har stort set ikke fået lavet noget i dag, andet end Bubble Shooter på gratisspil.dk.
Jeg kan bare ikke i dag...

Drømmen:
At få fri, at arbejdet brændte ned til grunden, og jeg løb nøgen og gnækkende mod solnedgangen...

Gravatar

#36 Scherlund 19 år siden

Realitet:
Sidder og spiller lidt bubble shooter (damn you Davenport) mens jeg prøver at udskyde at bogføre den bunke bilag der ligger ved siden af.

Fantasien:
Sidde og hygge med en sød pige uden andet på skemaet end fritid og ferie.
Gravatar

#37 filmz-Dennis 19 år siden

Realitet:

Sidder og tæller timer til jeg skal starte på mit nye job. Har intet og lave på det gamle, øvvvv.

fantasien

Sidde med Swoffords sniper rifle og skyde efter en hoppende nøgen davenport ;-)
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#38 davenport 19 år siden

Realitet:
Vi er 2 på kontoret i dag og skal dække ind for alle dem der er syge. Jeg har tømmermænd efter for meget rødvin igår, da min ven fra tyskland er her til søndag \O/

Inde i hovedet:
Jeg har lige vundet 17 millioner i lotto og står og sparker til min bankrådgiver, der i dagens anledning ligger ned og sutter min sprække!!!
Gravatar

#39 läkerol 19 år siden

Realitet:
Sidder i et klamt klasse værselse, sammen med 12 andre der bare larmer. Og der er ikke en skid at lave, som altid.

Fantasien:
Vinde en masse penge lige nu og her.. Også tag den første flyver væk. Til en sted hvor der er alt for varmt!! mums :D
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#40 filmz-Dennis 19 år siden

Realitet

Sidder som kontor mus i et handelsfirma, der handler med Rusland. De har ferie nu = ikke en skid at lave

Fantasi

At være Steve Jobs, efter at have skabt Pixar som en hobby, ved siden af Apple og sælge det for 45 milliarder dkk til Disney.
"Say hello to my little friend"

Skriv ny kommentar: