Gravatar

#21 El vez 19 år siden

#20 Eller begge dele på een gang? :p
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#22 filmz-thomas _h 19 år siden

#21 Hehe.. har foreslået det, men hun vil ikke. "Så lægger du det bare på nettet, hvis vi slår op," sige hun.
Gravatar

#23 JannikAnd 19 år siden

Ny kæreste, og allerede forslaget om videooptagelse!? Du er da ikke direkte... :)
Gravatar

#24 filmz-Bruce 19 år siden

#22 Det er jo det hun håber på, bare sig ja! Men hold dig fra Greengrass teknikkerne :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#25 filmz-grev_michal 19 år siden

Realitet:

Ser NFL på Zulu

Ville seriøst foretrække:

Se NFL på tribunen ;)
Gravatar

#26 dyg 19 år siden

#25 - Been there, alt alt alt for koldt :) (I hvert fald den 26/12-04 på Meadowlands i New Jersey. For satan vi frøs)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#27 filmz-Bruce 19 år siden

#26 Meadowlands....uhmmm. Forventer at se Springsteen terminere E-street samarbejdet dér til efteråret.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#28 dyg 19 år siden

Et halvgammelt stadion men vi så mine Jets spille, så kunne det være lige meget med hvordan stadion så ud. Yankee Stadium og Arthur Ashe (Tennis) var noget federe. Men de vil jo også snart rive Meadowlands ned, og bygge et nyt ved siden af, så må jeg derover igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#29 filmz-grev_michal 19 år siden

#26 mm jeg er sgu ligeglad med kulden - man er vel viking ;o)
Gravatar

#30 davenport 19 år siden

Den barske realitet:
Er lige mødt. Der er syge kolleger og i den forbindelse en sur chef. Det tegner til en lang, kold dag på kontoret..

Inde i mit hovede..
...Ligger jeg under en parasol på en helt hvid strand på Seychellerne, og op til flere negerpiger vifter med palmeblade, og i min hånd er en slags kokosdrink.
Jeg er allerede brun, og min telefon befinder sig 6500 km væk. (Der er selvfølgelig ingen der ved hvor jeg er, heller ikke skattevæsnet!)
Jeg skal snart op til en lille taverna og spise et overdådigt morgenmåltid, der mest består af frugt.
Senere skal jeg tilbage på stranden og læse Ringenes Herre, mens de sagte bølger ruller som den eneste baggrundsstøj.

Back to reality - [/dreammode off]
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: