Gravatar

#1 Ryder666 4 år siden

Jeg skal helt klart opleve ham for anden gang.
Han er det hele værd, hvis nogen skulle være i tvivl.

Men hvem herinde skal se ham på pavillonen i Grenå? Dato er torsdag den 15 august kl 20.
Gravatar

#2 Ryder666 4 år siden

Har lige sat 24 timer sæson 4 dvd på. Vil se så mange film med kiefer sutherland, som muligt, før koncerten. Og jeg har en del film med ham. Overvejer også stærkt at se designated survivor. Men kun, hvis den har en afslutning.
Gravatar

#3 Ryder666 4 år siden

Jubii, har fået min billet til kiefer sutherland på pavillonen i Grenå den 15 august. Er der virkelig ikke andre herinde der skal se ham? Ved godt at det er på en hverdag, torsdag kl 20 og er vist efter sommerferien, men der må da være andre herinde, der også skal se ham for første eller anden gang. Så nu spørger jeg igen, hvem skal se ham?
Gravatar

#4 Ryder666 4 år siden

Det overrasker mig vitterligt, hvis ingen andre herfra skal se hollywood stjernen på pavillonen i Grenå den 15 august. Okay det er en arbejdsdag og spillestedets beliggenhed spiller måske også en rolle, selv om der nu er udsolgt. Det skal siges at han vist også spiller i Esbjerg, til en festival. I hvert fald ifølge hans Facebook side. Er der virkelig ingen fans af kiefer sutherland, der skal se ham? Måske i så ham sidste gang på skråen i Aalborg??
Gravatar

#5 Ryder666 4 år siden

Da jeg er forhindret i at deltage til koncerten med kiefer sutherland, på pavillonen i Grenå, har jeg en billet til salg. Jeg forlanger kun købspris for den som er 300kr inkl forsendelse.
Den kan også afhentes på adressen i Tommerup på Fyn. Ved afhentning er prisen kun 250kr.
Ved forsendelse sendes den som Quickbrev, med omdeling.
så man modtager den næste hverdag.
Har mobilepay..
Gravatar

#6 Ryder666 4 år siden

Billetten er solgt.
Gravatar

#7 Ryder666 4 år siden

Aftenens koncert med kiefer sutherland er aflyst. Der arbejdes på højtryk for at finde en ny dato. Muligvis i september eller oktober.

Skriv ny kommentar: