Gravatar

#1 MikkelHJ 22 år siden

Jeg kunne ikke forpasse en chance for at mærke stemningen, der ellers kun er ved en Hollywood premiere, så naturligvis var jeg på plads ved den røde løber.

Jeg SÅ Peter Jackson, Andy Serkis, John Rhys-Davies, Dronning Margrethe II, Kronprins Frederik, Mary Donaldson, Prins Joachim, Prinsesse Alexandra, Casper Christensen, Iben Hjejle, Troels Lyby, Lars Mikkelsen, Lars Bom, Sanne Salomonsen, Nicolas Bro, Peter Asschenfeldt, Kate Hall, Anders Fogh-Rasmussen... Selv Biker Jens var der. Jeg ved ikke, om det var fordi, det gik meget hurtigt, men jeg syntes ikke, jeg kunne se Viggo Mortensen. Til gengæld mener jeg, at jeg så Ian Holm.

Uheldigvis har jeg intet digitalkamera, så jeg fik ikke knipset nogle af dem.

Nogle af dem, der stod i min umiddelbare nærhed kendte ikke skuespillerne eller instruktøren. De kunne heller ikke genkende statisterne, der var klædt ud som Gimli, Legolas, Frodo, Sam... Så jeg følte mig nærmest forpligtiget til at øse af min viden: "Det er ham, der spiller Gollum", hvilket ikke alle forstod, da ikke alle havde set filmene. Så må man prøve andre film: "Ham? Han har spillet med i Indiana Jones og De Uovervindelige".

John Rhys-Davies var temmelig cool. Han tog sig god tid til at tale med folk. Han kom hen til en ældre dame, der stod lige i nærheden af mig.
Han begyndte at tale til hende: "What are you doing here tonight?"
Hun forstod ikke rigtig, så nogen måtte oversætte.
Så spurgte han hende: "Isn't it very cold?"
Og sluttede af med at sige: "I bet you're disappointed Orlando Bloom couldn't be here tonight"
Alle tiders fyr.

Det var en kanon oplevelse, og jeg håber da, at der var andre repræsentanter fra Filmz.dk.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#2 filmz-Nosferatu 22 år siden

Jeg var desværre ikke selv i Tivoli, lidt langt at rejse for lidt stjernestøv når man residerer i Jylland :o) Så dog lidt i tv-avisen her til aften og stemningen så supernajs ud. Det ville heller ikke være ringe om man kunne få signeret sine Extended Edition dvd af Viggo, Peter, Andy og de andre...

En af de andre filmsider var tilsyneladende derinde, der er en masse ret gode billeder fra gallapremieren her.
Gravatar

#3 Corgan 22 år siden

#1:
Viggo Mortensen var der også. Han gik rundt og snakkede med Peter Jackson. De var ikke rigtig interesserede i at skrive autografer.
Bernard Hill og Alan Lee kom også hurtigt gående.

Andy Serkis og John Rhys-Davies gav sig dog god tid til at skriv autografer og snakke med folk. Andy Serkis havde endda sin egen pen med, så alle kunne få en autograf.
Gravatar

#4 filmz-Me!! 22 år siden

Jeg var der også!!!

Ian Holm var der ikke... men viggo mortensen var der, fik trykket hans hånd, og John rhys-davies og Andy Serkis fik jeg også givet hånden... desværre nåede jeg ikke at se Bernard hill... og de andre nåede alt for hurtigt forbi mig inden jeg fik taget deres hånd eller et billede!!!

Jeg stod lige foran nogle orker der blev ved med at slås når en ny gruppe gæster kom forbi, og så stod der en af dem der står for det hele overfor, så jeg kunne høre hvad der blev sagt til ham, og vidste derfor hele tiden hvornår fyrværkeriet startede og hvem der kom rundt om hjørnet næste gang... rigtig fed oplevelse, for ikke at glemme en kold oplevelse!!!

Jeg så filmen bagefter til forpremiere på fisketorvet... det var rigtig fedt!! selvom jeg var lidt skuffet over selve filmen.

#5 22 år siden

Hej jeg søger billeder inde fra galla aftenen det ver mig sopm var død ??jeg spillede Boromir.

Mick Christensen

#6 22 år siden

Well, skriv til mig. Det var mig der lavede alle masker og special effekt sminke derinde ( ja, vi har en Huletrold ;)) og jeg har vist et foto eller to.

[email protected]
http.//www.fxtailor.dk
Gravatar

#7 filmz-Wacker 22 år siden

HVor bliver den side af med billeder hva
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#8 chandler75 22 år siden

# 7 Der var desværre ikke helt nok der sendte billeder ind til at vi syntes at vi kunne lave en side... Beklageligt nok.

Faktisk var der kun en enkelt der sendte ind :(
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#9 filmz-Wacker 22 år siden

skuffende :-)
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#10 lagoni 22 år siden

"Uheldigvis har jeg intet digitalkamera, så jeg fik ikke knipset nogle af dem"

Og du kunne ikke bruge et ganske almindeligt kamera...? :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: