#88 Hvis vi er ved gå B-films-vejen vil jeg gerne tage House of Blood med, der er så ringe at jeg ikke en gang ville sælge den. Den kan bl.a. mønstre tyskere der spiller kannibaler der taler Shakespeare-engelsk. Slå den!
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Jeg troede jeg havde set Slugs, men jeg forvekslede den med Slither, som desværre ikke er dårlig nok til et være sjov eller god nok til at være spændende.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Jeg troede jeg havde set Slugs, men jeg forvekslede den med Slither, som desværre ikke er dårlig nok til et være sjov eller god nok til at være spændende.
Det er Slugs, det er spændende hvordan de overlever sneglenes angreb. Kan ikke sove nu.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Har jeg glemt nogen. Håber at Collateral og wimmies husbond kan komme. Mon Neranders kan finde et lift? Hvis han kan er han velkommen. Andre må gerne melde sig til. Vi mangler stadig at finde ud af hvor hesten er og hvordan den kommer med.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#101 lyspunkt 13 år siden
Hvis vi er ved gå B-films-vejen vil jeg gerne tage House of Blood med, der er så ringe at jeg ikke en gang ville sælge den.
Den kan bl.a. mønstre tyskere der spiller kannibaler der taler Shakespeare-engelsk. Slå den!
#102 Nicki52 13 år siden
Sidste gang var det halvdelen af aftenen vi så dårlige film.
#103 lyspunkt 13 år siden
#104 Nicki52 13 år siden
Det er Slugs, det er spændende hvordan de overlever sneglenes angreb. Kan ikke sove nu.
#105 Lord Beef Jerky 13 år siden
#106 Nicki52 13 år siden
#107 Lord Beef Jerky 13 år siden
#108 davenport 13 år siden
#109 Nicki52 13 år siden
Kruse
Helmer J
MoH
wimmie
MOVIE1000
lyspunkt
Har jeg glemt nogen. Håber at Collateral og wimmies husbond kan komme. Mon Neranders kan finde et lift? Hvis han kan er han velkommen. Andre må gerne melde sig til.
Vi mangler stadig at finde ud af hvor hesten er og hvordan den kommer med.
#110 Kruse 13 år siden