Okay, vi har fundet destination. Nu mangler vi bare datoen. Så jeg synes vi skal sætte vores hoveder i blød og finde ud af datoen. Det skal være en lørdag, så jeg kan holde jer indespærret til søndag hvor jeg køber franskbrød, rundstykker og pålæg til jer. Derfor skal jeg også vide hvor mange der planlægger at sove her, så jeg kan bestille det før jeg skal hente det. Og det med blu-ray'en ordner vi tilsidst for jeg aner ikke om jeg når at vinde en. Krydser fingere og mere til. Der kan være max. 10-12 personer i min stue. Og der er ikke et problem med at finde et sted at sove. Tager madrasser frem så man også kan sove på gulvet. Husk soveposer! Samtidig med datoen findes kan der brainstomes film. Film der ikke skal vises er Transformerstrilogien og Dracula 300. Jeg kan hele oktober måned. Min adresse får I så, hvilken busser I skal tage fra banegården og hvor I selvfølgelig skal stå af. Bare spørg.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Den kan da kun være bedre end Dracula 3000! Jeg tror desværre ikke jeg har økonomi til at deltage denne gang, især ikke, hvis jeg også vil med til julefrokosten. :(
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#1 Nicki52 13 år siden
Og det med blu-ray'en ordner vi tilsidst for jeg aner ikke om jeg når at vinde en. Krydser fingere og mere til.
Der kan være max. 10-12 personer i min stue. Og der er ikke et problem med at finde et sted at sove. Tager madrasser frem så man også kan sove på gulvet.
Husk soveposer!
Samtidig med datoen findes kan der brainstomes film. Film der ikke skal vises er Transformerstrilogien og Dracula 300.
Jeg kan hele oktober måned.
Min adresse får I så, hvilken busser I skal tage fra banegården og hvor I selvfølgelig skal stå af. Bare spørg.
#2 Lord Beef Jerky 13 år siden
#3 Nicki52 13 år siden
Hvis ingen har den, af dem der kommer, skaffer jeg mig den.
#4 MOVIE1000 13 år siden
#5 Neranders 13 år siden
Den kan da kun være bedre end Dracula 3000! Jeg tror desværre ikke jeg har økonomi til at deltage denne gang, især ikke, hvis jeg også vil med til julefrokosten. :(
"That's rough, buddy."
#6 wimmie 13 år siden
#7 Nicki52 13 år siden
Tag endelig husbond med :D
#8 MoH 13 år siden
#9 Nicki52 13 år siden
Fedt, jeg må lige ud og finde øksen til indvidelsesritualet.
#10 MoH 13 år siden
Super glæder mig allerede :)