Gravatar

#121 Batsy 13 år siden

MOVIE1000 (120) skrev:
Hva med dig Batsy får man fornøjelsen af at hilse på dig denne gang?? :)

Nej desværre, vil nok ikke være så smart tror jeg venter til jeg er i de atten år, nok smartest pga min mor ikke vil synes om jeg møder fremmede ældre mennesker og det jo forstårligt :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#122 Collateral 13 år siden

Jeg tror simpelthen jeg springer over. Jeg har simpelthen gang i så meget halløj for tiden, og bare det at få ordnet det med transport synes uoverkommeligt lige nu. Så tror jeg springer over denne gang.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#123 Nicki52 13 år siden

Sig til din mor at den der holder festen er atten og skal nok holde øje med de gamle mennesker ikke voldtager dig i mental forstand.
Når jeg ville noget, så gjorde alt hvad den kunne trække til at ombestemme min mor. Det virkede 8 ud af 10 gange. Kruse, Movie1000 og jeg er næsten på alder med dig. Og vi er ikke fremmede mere når du kommer. Sig til din mor at du betaler selv for transport eller kan hun kører dig til os og så kan hun komme ind og hilse på. Så gemmer vi bare wimmie væk indtil hun er gået :p Jeg var fandme også nervøs da jeg skulle til første møde og så da jeg kom, var det bare en flok filmnørder og wimmie, dem skal man sku' ikke bange for. Du må gerne sove her, hvis det er for sent at tage hjem.
Nu snakker du med din mor i morgen og forhandler. Bedste tidspunkt er når hun er afslappet.
For det du sagde (#121) lød som om du gav din mor skylden for at du ikke måtte komme og så gir hende ret, det er som om du ikke har lyst.

Collateral (122) skrev:
Jeg tror simpelthen jeg springer over. Jeg har simpelthen gang i så meget halløj for tiden, og bare det at få ordnet det med transport synes uoverkommeligt lige nu. Så tror jeg springer over denne gang.

Men hvis du ser en lille bitte chance for at du kan komme, så tag den!
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#124 Batsy 13 år siden

Nicki52 (123) skrev:
Sig til din mor at den der holder festen er atten og skal nok holde øje med de gamle mennesker ikke voldtager dig i mental forstand.
Når jeg ville noget, så gjorde alt hvad den kunne trække til at ombestemme min mor. Det virkede 8 ud af 10 gange. Kruse, Movie1000 og jeg er næsten på alder med dig. Og vi er ikke fremmede mere når du kommer. Sig til din mor at du betaler selv for transport eller kan hun kører dig til os og så kan hun komme ind og hilse på. Så gemmer vi bare wimmie væk indtil hun er gået :p Jeg var fandme også nervøs da jeg skulle til første møde og så da jeg kom, var det bare en flok filmnørder og wimmie, dem skal man sku' ikke bange for. Du må gerne sove her, hvis det er for sent at tage hjem.
Nu snakker du med din mor i morgen og forhandler. Bedste tidspunkt er når hun er afslappet.
For det du sagde (#121) lød som om du gav din mor skylden for at du ikke måtte komme og så gir hende ret, det er som om du ikke har lyst.

Jeg har skam lyst, men jeg har hellere lyst til at komme når min mor er sikker på det og jeg er fyldt atten og selv kan køre bil, da jeg ikke har penge selv og vil helst ikke have min mor køre mig pga noget hun sikkert ikke synes om, Bare rolig i skal nok for at se jeres batman fylder jo om et halvt hår, så det kun et halvandet år tilbage 8-D, siger ikke i er nogle pædofiler i lyder alle som rare og normale mennesker med undtagelse af wimmie huhu ej det var bare en spøg som faldt til jorden for 64 millioner år siden okay jeg holder kæft nu og synes min mors synspunkter er gode og give menning, drømte dog engang at jeg mødte op til en filmz aftnen iklædt et batman kostume, men var dog ældre og havde store overarme og kunne være ret Niiiiiiiiiiice at komme til filmzaftnen iklædt sådan, FASTALAVNS FILMAFTNEN 8-D Haha den her kunne sku godt bruges huhu så behøves der heller ingen muller http://www.wondercostumes.com/batman-costume-adult...

Gravatar

#125 Nicki52 13 år siden

Okay, jeg har ikke mere og jeg respekterer dit valg. Men min holdning er ikke ændret.

Jeg synes i livet man skal tage de chancer man får, ikke brænde dem. Du er trods alt 16 år.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#126 Collateral 13 år siden

Nicki52 (123) skrev:

I will.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#127 Batsy 13 år siden

Nicki52 (125) skrev:
Okay, jeg har ikke mere og jeg respekterer dit valg. Men min holdning er ikke ændret.

Jeg synes i livet man skal tage de chancer man får, ikke brænde dem. Du er trods alt 16 år.

Bare rolig jeg tager skam chancer som jeg måske vil fortryde nogle gange, men den her gang springer jeg over desværre :P

Gravatar

#128 MMB 13 år siden

Nicki52 (125) skrev:

Du får det til at lyde, som om det er en uddannelsesplads på Harvard, han går glip af. :P
Gravatar

#129 MOVIE1000 13 år siden

Batsy jeg synes ikke du skal komme, min mor vil ikke have at jeg taler med fremmede :P

Its a joke you can take it ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#130 Batsy 13 år siden

MOVIE1000 (129) skrev:
Batsy jeg synes ikke du skal komme, min mor vil ikke have at jeg taler med fremmede :P

Its a joke you can take it ;)

lol, min mor er da bare sejere end din dumme mor så ); hun er øhhhh giv mig noget tid skal lige komme med et ordenligt syyyyygt comeback

Skriv ny kommentar: