Den 21. kan jeg ikke. Eller rettere sagt, min far skal på koncerthuset, men 22. oktober kan jeg lægge hus til. Jeg skal lige hører hvor mange der er på den 22. oktober. Jeg har noteret dig MOVIE1000.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Jeg har skrevet mig på til den 22. også men det er lige med forbehold indtil jeg er helt sikker...men tror umiddelbart godt at jeg kan. Har jo ikke så langt og kan evt. tage folk med fra banegården. Overnatter dog ikke.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
De er skrevet op på gæstelisten. Wimmie, kan husbond også?
lyspunkt (45) skrev:
Jeg er kun til d.22. men til gengæld kan vi godt tage en Transformer marathon
Ej, har set Transformers marathon i biografen. De er ikke til at holde ud i så lang tid. Tror heller ikke der nogen der kan holde 9 timer ud med det. Så heller nogle andre dårlige film.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#41 Nicki52 13 år siden
#42 wimmie 13 år siden
#43 Kruse 13 år siden
http://www.doodle.com/brzheg7dzv2cuv9b
Sæt kryds ved den dato/datoer i tror i kan, så vi kan få en idé om hvor mange der kunne være interesserede.
#44 Nicki52 13 år siden
Kan alle datoer.
#45 lyspunkt 13 år siden
#46 wimmie 13 år siden
#47 MOVIE1000 13 år siden
#48 Nicki52 13 år siden
wimmie
MOVIE100
De er skrevet op på gæstelisten. Wimmie, kan husbond også?
Ej, har set Transformers marathon i biografen. De er ikke til at holde ud i så lang tid. Tror heller ikke der nogen der kan holde 9 timer ud med det. Så heller nogle andre dårlige film.
#49 MoH 13 år siden
#50 wimmie 13 år siden
Jeg skal spørge ham :)
Men gider altså ikke se Tranformers...så skal det være 2'eren - af samme årsager som vi så 2012 hos Misuma :p