Ikke så meget i fysiske butikker, hvis det endeligt er, så går jeg i Stereo Studio (Jylland & Fyn, og TP Marked på sjælland), Kvickly eller Bilka, bare for at se på deres til tider gode tilbud. Al handel derudover foregår for mit vedkommende på nettet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
dvdsoon.com er jeg lige begyndt at handle lidt ved, har ikke fået mine første skiver endnu, så har ingen kommentar indtil videre. Så handler jeg også til tider ved blackstar.co.uk.
Men ellers så selvfølgeligt ved Axel og cd-wow/www6.cd-wow.com.hk.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hvis det endeligt skulle være en butik/forretning så er det læsehesten, men det er mest fordi jeg er inde og kigge efter gamle tegneserier og snage. Ellers holder jeg mig til: Axelmusic.dk, dvdoo.dk og en sjælden gang laserdisken, men de er som regel for dyre.
I fysiske butikker Stereostudiet, og Kvickly eller Bilka eller lignende hvis de har specielle tilbud...
Men primært på nettet på: CD WOW hong kong afdelingen. Suveræne priser på reg 3 film, men yderst begrænset udvalg. Axelmusic selvfølgelig, godt udvalg og fine priser på import. DVDSOON, men kun billige film, jeg tør ikke håbe på at slippe forbi tolden ved ordrer over 80 kr ;-) Det var vist det...
#1 filmz-super carla 22 år siden
#2 dyg 22 år siden
#3 filmz-super carla 22 år siden
og netbutikkerne er? udover cdon og axel?
#4 inflector 22 år siden
#5 filmz-Jessmoeller 22 år siden
www.cd-wow.com, www.choicedirect.com, www.dvdsoon.com og www.dvdoo.dk har daogså nogle gode tilbud
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
#6 dyg 22 år siden
Men ellers så selvfølgeligt ved Axel og cd-wow/www6.cd-wow.com.hk.
#7 filmz-Kadann 22 år siden
#8 filmz-Jessmoeller 22 år siden
Tror nok jeg må sige stedet med den bedste service!
Og DVDsoon: De er ikke særlige hurtige, men den skal nok komme!
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
#9 filmz-nemesis 22 år siden
Ellers holder jeg mig til: Axelmusic.dk, dvdoo.dk og en sjælden gang laserdisken, men de er som regel for dyre.
#10 filmz-psmadsen 22 år siden
Men primært på nettet på: CD WOW hong kong afdelingen. Suveræne priser på reg 3 film, men yderst begrænset udvalg.
Axelmusic selvfølgelig, godt udvalg og fine priser på import.
DVDSOON, men kun billige film, jeg tør ikke håbe på at slippe forbi tolden ved ordrer over 80 kr ;-)
Det var vist det...