Gravatar

#21 filmz-ataris 16 år siden

#20 Har desværre ikke set noget af dem endnu. Jeg tager for det meste nogle få instruktører af gangen og jeg er ikke kommet så langt endnu. :)

Pedro Almodovar mangler også på top 250, nu jeg tænker over det.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#22 Benway 16 år siden

#21 Jeg gør faktisk ofte det samme. Jeg bliver betaget af en instruktør og pløjer manisk deres ting igennem. Der er nok at se til et helt liv. Heldigvis :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#23 jessup 16 år siden

Af nyere instruktører mangler Haneke
This is just until June
Gravatar

#24 filmz-grev_michal 16 år siden

Uwe Boll burde også have en 3-5 film i top 250, han er fælt undervurderet.
Gravatar

#25 filmz-Narniabæver 16 år siden

1. Kaninbjerget

2. The Plague Dogs

3. Den Syngende Gris

4. Lost Highway

5. Livet er et Mirakel
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#26 jessup 16 år siden

Vi mangler en poll der hedder "Verdens bedste film" og ikke noget med "anden film" eller "Jeg kan kun lide bod. mod. film"
- vælg en af de 10 film take it or leave it.
This is just until June
Gravatar

#27 davenport 16 år siden

Lars Trier skulle have klippet sine fingrer af, så han ikke kunne skrive mere af sit lort.
Og glem von for det hedder han ikke. Bo Hansen hedder jo heller ikke Bo Hr. Hansen. (Men bliver ved indtil Lars Trier stryger von!)

Synes iøvrigt at amerikanske blockbusters som GD5 osv. tit undervurderes, fordi de er for patriotiske. Jeg ser det som sublim underholdning.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#28 filmz-michaell 16 år siden

#18 nu var det jo også mig der mente at den var undervurderet og ikke dig...
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#29 BN 16 år siden

#14 - elwood:

Jeg synes bare, den fik lidt lunkne anmeldelser i pressen, da den fik biografpremiere. Og hvis jeg husker ret, var den heller ikke noget særligt tilløbsstykke.

Men hvis folk har fået øjnene op for dens store kvaliteter som action- og underholdningsfilm, idag hvor den foreligger på dvd, er det da godt. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#30 elwood 16 år siden

#29 hmm det har du måske ret i, kan ikke huske så langt tilbage.

Lidt off-topic og dog, jeg så lige Domestic Disturbance her forleden, og jeg må sige at Vince Vaugn faktisk klarede rollen som
Skurk
ret godt, når man mest kender ham fra de de crazy komedier, ikke lige en rolle jeg havde forstillet mig ham i, men det kan han faktisk godt bære nogenlunde synes jeg.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: