Gravatar

#11 filmz-Le Samouraï 18 år siden

#10 - Ja, og ikke mindst, at visse forfattere bør holde sig langt væk fra at bearbejde deres egne historier til andre medier.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#12 filmz-maxhh 18 år siden

#10&11

Jeg forstår nu godt at King ikke brød sig om Kubricks version... der er godt nok ikke mange ligheder mellem de to historier.

Når det er sagt, så står "The Shinning" bestemt tilbage som en af de fedeste gysere jeg nogensinde har set...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#13 Spanner 18 år siden

Stephen King lavede da den FANTASTISKE Maximum Overdrive! ;)

Det eneste jeg rigtig kunne tænke mig at se fra #1 er Hobbitten
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#14 filmz-maxhh 18 år siden

Hehe, nu vækker du jo minder fra min spæde ungdom og turene ned til videoboxen i Grenaa...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#15 duuk74 18 år siden

Et eller andet sted gad jeg godt se Terminator 3, (nej den er ikke lavet endnu :D) Mad Max 4 og en Conan film mere, men det er jo nok bare den naive side af mig der snakker.
Når jeg tænker tanken igennem, ville det sikkert blive nogle lortefilm.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#16 PredatorX 18 år siden

*suk*

Jeg ville faktisk gerne se en fucking fed remake af Mad Max. Eller en ny fortlkning. Well bare et eller andet i stil med... De oprindelige film er sgu lidt for weird til rigtigt at nyde. Selvom Road Warrior bestemt har sine momenter!

Nej fuck det. Scarface... Du er jo... Helt væk. Kill Bill 3!?!? Hvad fanden tænker du på... Die Hard 5? Synes du ikke lige du skal nummer 4 først? Pusher 4? Altså hvor meget tror du man kan presse citronen?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#17 HonoDelLoce 18 år siden

Vi snakker jo altså her om en dreng, der proklamerer fortsættelser til ALLE gangster-film i den amerikanske historie - hvor meget tror du han gerne vil presse citronen ? :P :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18 filmz-Scarface 18 år siden

#14 - Er du fra Grenaa? :)

Troede jeg var den eneste af min race...

...

Anyways ... f.eks. en serie som Pusher mangler det endelige kapitel, der fortæller hvad der sker med vores tre hovedpersoner: Frank, Tonny og Milo.

Pulp Fiction-karakteren, Jules Winnfield, er en af de bedste og fedeste karakterer i filmhistorien og han kunne sagtens bære sin egen film - ja, alle karaktererne fra både Reservoir Dogs og Pulp Fiction kunne - de er nemlig fyldt til randen med originalitet af Tarantino'en...
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#19 PredatorX 18 år siden

Hahaha yea det har du ret i. Kunne jeg jo egentlig have sagt mig selv.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#20 HonoDelLoce 18 år siden

Jeg ved ikke hvad det er med "din type" (lad nu være med at lægge mere i det, end der er nødvendigt ! ) men film (eller persongallerier) behøver altså ikke nødvendigvis have en afslutning.. Det er her fantasien kan få lov at sparke ind.. Hvorfor ikke selv tænke sig til, hvad der sker med Frank, Tonny & Milo .. ? Hvorfor ikke lade Jules Winnfield være en Wise Guy Turned Good ?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: