The Godfather: Part IV Die Hard 5 Kill Bill 3 Pusher 4 Ondskabens Hotel (remake) Spider-Man 4 Pulp Fiction 2 (Jules Winnfield!) Star Wars (tv-serie på vej) Indiana Jones 4 (ja, der sker jo faktisk) The Hobbit (Ringenes Herre-prequel)
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Jeg vil faktisk gerne hoppe med på en Spider-man 4, mest af alt for at komme lidt videre fra den skuffende 3'er (omend jeg syntes godt om slutningen :) )
Die Hard venter jeg lige med at udtale mig om til jeg har set 4'eren på onsdag..
Indiana Jones synes jeg aldrig de skulle have lavet - men nu må vi se, måske den bliver god nok..
The Hobbit kan jeg godt lokkes til at roote for, hvis det bliver med en ordentlig instruktør - ellers skal de lade den være..
Resten af dine forslag ser jeg som mindre kortslutninger ;)
Udover dem så jeg gerne en Ace Ventura 3 - jeg aner ikke hvorfor, men kunne virkelig godt trænge til at se Jim Carrey VIRKELIG give den gas igen :) Og jeg mener VIRKELIG give den gas :P
Kung Pow må også MEGET gerne snart få den lovede efterfølger.. Til trods for at det vel knap nok kan kaldes en franchise (ligesom en del af dine egne forslag heller ikke kan ;) )
Ellers kan jeg ikke lige kommet i tanke om nogen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 filmz-Scarface 18 år siden
The Godfather: Part IV
Die Hard 5
Kill Bill 3
Pusher 4
Ondskabens Hotel (remake)
Spider-Man 4
Pulp Fiction 2 (Jules Winnfield!)
Star Wars (tv-serie på vej)
Indiana Jones 4 (ja, der sker jo faktisk)
The Hobbit (Ringenes Herre-prequel)
#2 lagoni 18 år siden
#3 mr gaijin 18 år siden
#4 Benway 18 år siden
#5 HonoDelLoce 18 år siden
Die Hard venter jeg lige med at udtale mig om til jeg har set 4'eren på onsdag..
Indiana Jones synes jeg aldrig de skulle have lavet - men nu må vi se, måske den bliver god nok..
The Hobbit kan jeg godt lokkes til at roote for, hvis det bliver med en ordentlig instruktør - ellers skal de lade den være..
Resten af dine forslag ser jeg som mindre kortslutninger ;)
Udover dem så jeg gerne en Ace Ventura 3 - jeg aner ikke hvorfor, men kunne virkelig godt trænge til at se Jim Carrey VIRKELIG give den gas igen :) Og jeg mener VIRKELIG give den gas :P
Kung Pow må også MEGET gerne snart få den lovede efterfølger.. Til trods for at det vel knap nok kan kaldes en franchise (ligesom en del af dine egne forslag heller ikke kan ;) )
Ellers kan jeg ikke lige kommet i tanke om nogen..
#6 filmz-Scarface 18 år siden
#7 filmz-Bruce 18 år siden
#8 gi-jones 18 år siden
#9 filmz-maxhh 18 år siden
Du tænker på den Stephen King selv lavede, efter Kubrick ødelagde hans historie...?
Mvh
MaxHH
#10 Benway 18 år siden