Gravatar

#1 filmz-Scarface 18 år siden

Min ønskeliste:

The Godfather: Part IV
Die Hard 5
Kill Bill 3
Pusher 4
Ondskabens Hotel (remake)
Spider-Man 4
Pulp Fiction 2 (Jules Winnfield!)
Star Wars (tv-serie på vej)
Indiana Jones 4 (ja, der sker jo faktisk)
The Hobbit (Ringenes Herre-prequel)
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#2 lagoni 18 år siden

Ingen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 mr gaijin 18 år siden

Ingen. De kreative kræfter burde bruges på nye ideer.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4 Benway 18 år siden

Der er faktisk allerede lavet et remake af "Ondskabens Hotel" - og det viste med al tydelighed, at det ikke var nogen god ide.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5 HonoDelLoce 18 år siden

Jeg vil faktisk gerne hoppe med på en Spider-man 4, mest af alt for at komme lidt videre fra den skuffende 3'er (omend jeg syntes godt om slutningen :) )

Die Hard venter jeg lige med at udtale mig om til jeg har set 4'eren på onsdag..

Indiana Jones synes jeg aldrig de skulle have lavet - men nu må vi se, måske den bliver god nok..

The Hobbit kan jeg godt lokkes til at roote for, hvis det bliver med en ordentlig instruktør - ellers skal de lade den være..

Resten af dine forslag ser jeg som mindre kortslutninger ;)

Udover dem så jeg gerne en Ace Ventura 3 - jeg aner ikke hvorfor, men kunne virkelig godt trænge til at se Jim Carrey VIRKELIG give den gas igen :) Og jeg mener VIRKELIG give den gas :P

Kung Pow må også MEGET gerne snart få den lovede efterfølger.. Til trods for at det vel knap nok kan kaldes en franchise (ligesom en del af dine egne forslag heller ikke kan ;) )

Ellers kan jeg ikke lige kommet i tanke om nogen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6 filmz-Scarface 18 år siden

Glemte The Departed 2... ;)
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#7 filmz-Bruce 18 år siden

The Bold and The Beautiful
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 gi-jones 18 år siden

Jeg kan godt stemme for The Shining (selvom jeg ikke har set den #4 omtaler). Men jeg er ikke vild med den oprindelige, selvom bogen var genial.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 filmz-maxhh 18 år siden

Du tænker på den Stephen King selv lavede, efter Kubrick ødelagde hans historie...?

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#10 Benway 18 år siden

#9 Jep, jeg synes den demonstrerede ret effektivt, at der er en stor forskel på hvad der virker på skrift og på film.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: