Så The Cremators, 976-Evil, The Undertaker and His Pals/Children Shouldnt Play With Dead Things (Double Feature) og Sideshow igår nat. Meget underholdende nat jeg fik udaf det.
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
Scrubs - En af de sjoveste serie i lang lang tid. På forunderlig vis fanger den både det total gakkede og det mere alvorlige liv på Sacred Heart-hospitalet. Persongalleriet er smukt sammensat og man keder sig ikke et øjeblik. Hverken når man er ved at brække sig af grin eller sidder med en klump i halsen. Serien går derudover hverdagen på Tv3 18.00. Kan kun anbefales. 8/10
Lost - Serien der var meningen jeg bare lige ville checke ud, men endte med at se de første 7 afsnit på rekordtid. Imponerende spændende og god fortælleteknik mht flashbacks, holder tilskueren fanget. Igen hatten af for persongalleriet der er smukt sammensat. 7/10
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Fik set The Serpent and the Rainbow, Return of the Living Dead, Zombie, Altered States og Mimic 3 i går nat. Altered States og The Serpent and the Rainbow var fede at se igen, da jeg så dem sidste gang, da jeg var 8-9 år. Kan huske jeg fik mareridt af Altered States (jeg så den vidst i TV, de sendte den over en dansk kanal dengang). Hurt spiller ganske excellent synes jeg. The Serpent var bare et godt gensyn. Mimic 3 var egentlig ok. Ikke fordi den er så meget anderledes fra dens 2 andre forgængere. Zombie er bare Lucio Fulci på sit bedste (i min mening) og Return of the Living Dead er bare underholdende, heh
I aftes, inden jeg gik på job, genså jeg Kill Bill vol 1&2. Fik dem med posten fra Japan i morges.
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
Var igår inde og se "De Utrolige". Og filmen var... ja, utrolig. :D Pixar har i denne film et mere voksent publikum for øje i forhold til deres tidligere succeser. Humoren og animationerne er i topklasse. En film der kan tåle mange, mange gensyn. Glæd jer!
Dog var der ingen "Star Wars"-teaser før filmen :(
#67, var det på org sprog? Det ser ud til at det er begrænset, hvilke steder den bliver vist med original sprog. Jeg kunne derfor godt tænke mig lidt feedback på den danske udgave.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Dawn of the Dead 2004 version. Det er længe siden jeg har set en så underholdene splatterfilm. Elsker at der ikke er hverken en forklaring eller introduktion af karaktererne.
#61 filmz-female cenobite 21 år siden
Meget underholdende nat jeg fik udaf det.
No tears, please. It's a waste of good suffering
#62 Captain Vallo 21 år siden
Holder den endnu?
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#63 filmz-female cenobite 21 år siden
#64 Captain Vallo 21 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#65 DarkLight 21 år siden
Lost - Serien der var meningen jeg bare lige ville checke ud, men endte med at se de første 7 afsnit på rekordtid. Imponerende spændende og god fortælleteknik mht flashbacks, holder tilskueren fanget. Igen hatten af for persongalleriet der er smukt sammensat. 7/10
#66 filmz-female cenobite 21 år siden
The Serpent var bare et godt gensyn.
Mimic 3 var egentlig ok. Ikke fordi den er så meget anderledes fra dens 2 andre forgængere. Zombie er bare Lucio Fulci på sit bedste (i min mening) og Return of the Living Dead er bare underholdende, heh
I aftes, inden jeg gik på job, genså jeg Kill Bill vol 1&2. Fik dem med posten fra Japan i morges.
#67 Ikari 21 år siden
Og filmen var... ja, utrolig. :D
Pixar har i denne film et mere voksent publikum for øje i forhold til deres tidligere succeser. Humoren og animationerne er i topklasse. En film der kan tåle mange, mange gensyn. Glæd jer!
Dog var der ingen "Star Wars"-teaser før filmen :(
#68 DarkLight 21 år siden
#69 Ikari 21 år siden
#70 dvjik 21 år siden