Gravatar

#51 filmz-yoshimura 21 år siden

Fik set "Stander" som havde fået fine anmeldelser, men jeg må sige, at jeg blev lidt skuffet over den. Den er flot filmet og klippet, og Thomas Jane spiller ganske udmærket (fed accent), men det virker, som om man forsøger at glorificere visse ting på en måde, som jeg ikke bryder mig om, og jeg finder i det hele taget Janes rolle meget usympatisk.

Der skal sikkert være nogle, der er uenige med mig, men jeg kan kun give den 5/10.

Så i øvrigt også Hulk, som faktisk ikke var nær så ringe, som jeg havde forventet. Jeg kan godt lide den visuelle stil med mange tegneserie-elementer, og jeg synes egentlig også, man er sluppet ganske hæderligt fra animationen af den kære Hulk, selv om han rent udseendemæssigt clasher noget med sine omgivelser. Til gengæld synes jeg, at opbygningen af historien og personerne virker noget sjusket og halvhjertet, og så spiller Nick Nolte simpelthen så ærkeelendigt, at det er til at tude over.

Alt ialt en nogenlunde omgang underholdning til en halvtredser: 5/10
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#52 filmz-Bruce 21 år siden

Holdt Band of Brothers marathon dag i søndags + ekstramateriale. Det er simpelthen et mesterværk af en serie og den kan ikke roses højt nok.

Film: 10/10
DVD: 9/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#53 Lady Arwen 21 år siden

Van Helsing
Troy
Familien Gyldenkål sprænger banken
Jurrasic Park 3
Doctor Who <3
Gravatar

#54 Bohemian 21 år siden

Er Dawn of the dead udkommet på dvd??
Free in serenity.
Gravatar

#55 filmz-yoshimura 21 år siden

#54 Ja, den kan da i hvert fald bestilles på både cdwow og hos axel, så mon ikke?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#56 filmz-Me!! 21 år siden

Den sidste film jeg har set er Shark Tale for 14 dage siden (Så den på New Zealand, den kommer først til Danmark i December)

Ellers så så jeg The Terminal, 13 going on 30 og en med Jack Black, kan ikke huske hvad den hedder, i flyveren på vej hjem fra New Zealand.

Og så har jeg genset alle 3 ringenes herre film efter at have set nogle af de locations de blev optaget på.
Gravatar

#57 El vez 21 år siden

#56 Fedt nok, men skal vi ikke høre lidt om dem så?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#58 filmz-Bruce 21 år siden

Så The Thing, den nyeste udgave. Flot billede restaurering og super Carpenter film, dejlig 80'er suspense lyd. Mærkeligt med alle de skod sequels til andre film som AvP, hvorfor ikke en Thing 2? Kunne være kæmpe 23 år efter med god lyd og for min skyld må Carpenter godt tage et skud mere.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#59 chronaden 21 år siden

Contact = 4/6

Herlige film :)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#60 filmz-yoshimura 21 år siden

Var i biografen i går for første gang, siden min datter blev født, og vi så Collateral, og den var faktisk overraskende god. Eller rettere: det var en temmelig idiotisk historie, som er fremragende eksekveret. Tom Cruise er fed i rollen som skurk (federe end jeg har set ham længe - måske siden Magnolia), og der er en cool atmosfære filmen igennem med lækre nattescener. Dog er slutningen lidt mindre intens, end man kunne ønske sig, men alt i alt er det nok en film, der ender hjemme på min hylde.

4/6

Skriv ny kommentar: